zoë @ dressuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zoetje_

Re: zoë @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 13:21

ja, dat is ook zo daar ben ik nu dus ook mee aan het oefenen, en mijn beugels waren hier ook een gaatje te kort. dus normaal liggen mijn benen al iets langer

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 13:30

Over jou is al genoeg commentaar gegeven denk Jullie passen wel leuk bij elkaar, idd zie je dat het paard alleen de voorhand wijkt en de achterhand mee laat slepen.. Dat kan je idd het beste op de volte oefenen met wijken etc. Heeft bij mijn pony veel geholpen
Het meisje op de andere vos heeft haar sporen echt heel hoog zitten en heeft alsmaar haar sporen in hr paard staan, kijk maar; haar tenen naar buiten en de hakken (met de sporen dus) prikken in zn buik, vooral met de standfoto..

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 13:36

mooi paard
Zoe is echt een leuke naam !

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 14:53

ja, ik heb het ook al tegen haar gezegd, en ook dat ze eigenlijk geen sporen nodig heeft dus ze heeft ze niet meer aan, en ja haar voeten, ze weet dat zelf ook dus...

@bonitobol: vond ik ook

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 12:18

niemand meer??

BleikjA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:26

ik ben gister naar de duinen geweest en als je dan via de weg gaat richting de roestelberg kom je bij een huis wat op de hoek staat, (waar je zegmaar tegenaan kunt rijden) als je links gaat ga je naar de duinen en rechts naar het bos, stond een vos en die had de zelfde aftekening op z'n hoofd als connero, weet jij of dat connero kan zijn want ik heb hem net goed kunnen zien.

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 20:49

ja dat weet ik! ik weet ook niet of hij het is..ben er al wel een paar keer langs gereden..en hij lijkt er wel op.. moet hem horen hinneken..dan weet ik het