Toy-Story (van Unique) @work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zwennie

Re: Toy-Story (van Unique) @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:28

laulau85 schreef:
Ja de hindernis is niet zo heel gevaarlijk hoor. De vaten zijn heel zacht dus je deukt ze zo in. We hadden ze al vaker gesprongen onder een andere sprong maar nu dus een keer gewoon omdat ik wist dat hij altijd te hoog springt.

ik heb hier gevaarlijke dingen me zien gebeurem dus het is niet zo handig miss.... verder leuk paardje

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:32

Leuk paardje.. tips/commentaar is al gegeven

marn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:33

die schimmel op de achtergrond is mooi zeg!!!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 15:44

marn schreef:
die schimmel op de achtergrond is mooi zeg!!!

Die is van mijn moeder!!!!!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 15:48

Even voor iedereen die beweert dat ik het zoizo niet kan (wat ik knap vind dat jullie dat kunnen zien aan twee sprongen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:47

ALs ik dan deze fotos zie vraag ik me af waarom je de fotos in het begin durft te plaatsen!! Ben het helemaal eens met Dimple en Sjuim. Ga eerst eens zitlessen volgen, zodat je een onafhankelijke zit krijgt. Met dressuur zoek je nog teveel steun met je handen op de schoft (lijkt het). Verder met springen blijf je gewoon achter en ga je totaal niet mee, voor mij een bewijs dat je het dus niet goed onder de knie hebt... sorry, wat ik wel erg positief vind is je paard

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:56

de foto waar jij ezgt niet naar voor te zitten...Zit je ook naar voor.
Ook ik zou eerst heel hard aan mijn zit gaan werken en aan de dressuur met het paard eer je gaat springen. De laatst geplaatse foto's vind ik ook niet echt geweldig.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 17:36

Dimple schreef:
Om eerlijk te zijn ..........belabberde foto's.

Je zit, je houding, je benen, je cap, je schoenen en de hindernissen......teveel om op te noemen wat me niet aanstaat. Sorry.

Ik zeg niet dat ik het allemaal perfect doe, maar als ik wil dat mijn paard goed leert springen en netjes over de hindernis gaat, dan zorg ik dat het materiaal, het paard en ik zelf in orde zijn. En dat zie ik bij jou niet terug, zelfs niet al was het maar even 'voor de gein' ..........

Ik kan niet anders zeggen, heb in mijn leven nog nooit zo'n beroerde houding gezien!

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 21:39

laulau85 schreef:
uuuhm er was iets met hou het vriendelijk (en over mn cap had ik al gezegd en mn houding ook)

Ik ben niet onvriendelijk, ik zeg je wat voor beeld je foto's geven. Je kan er iets mee doen

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 21:44

Miss_Blimm schreef:
Nettie schreef:
Wow lekker gevaarlijk Heb je wel door wat voor beeld je foto's geven? Beetje onprofessioneel, zelfs ondoordacht eigenlijk. Geen cap, gympen, slechte houding, gevaarlijke hindernissen...Maargoed, misschien komt dat nog wel, je paard ziet er iig gelukkig uit.

Ben het er ook wel mee eens maar 'onprofessioneel'?! Denk dat een cap en goede schoenen het belangrijkste zijn. En de zit, daar moet iemand zelf aan werken. En niet of iemand nou goede misschien wel dure hindernissen heeft... dat is nou niet voor iedereen betaalbaar. Denk dat er in paardenland heel veel aangeklooid wordt.

Wat is er mis met het woord professioneel? Ik vind dat je altijd professioneel met paarden om moet gaan. Lees boeken, kijk naar anderen, luister naar je paard.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 23:05

eens Nettie, vandaag heeft mijn pony me heel erg laten voelen wat zelfs maar 1 cm meer naar achteren zitten kan doen aan de manier van lopen van je paard.

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 23:57

ik vind ook niet dat de fotos helemaal goed zijn
maar mensen doe tog nie zoooo moeilijk
na een paar keer is het toch wel duidelijk
soms kan bokt wel te moeilijk doen hoor
ze snapt the point nu wel hoor!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 00:57

nog even over die ton.
Want behalve dat ie zacht is,al eens gedacht wat erg gebeurd als je paard hem aantikt,en hij gaat rollen?
Klap je er vol op,en dat wil je echt niet meemaken!

Nog iets wat mij opviel,
je zit best ver naar achteren in het zadel.

En over die eerste foto boven de ton is al genoeg gezegd

Kijk als je foto's plaats die er zo uitzien vraag je wel om dit soort commentaar.
Had je beter die andere foto's kunnen plaatsen,is wat representatiever

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 13:25

Ja daar ben ik ook al achter maarja ik had zo iets van ok dr zal wel wat over gezegd worden... maar dat zal na een tijdje wel ophouden. Maarja ik denk da ze denken dat ik heeeeeel sloom van reactie ben dat ik het na 20 keer nog niet snap (en ja ik ben blond maar niet zo erg haha)
Maarja

vemrulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 13:31

Mooi paardje hoor !
Je hakken moeten wel een beetje naar beneden
En ik denk dat het veiliger is om met een cap te rijden, maar ja moet je zelf weten

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 13:44

vemrulz schreef:
Mooi paardje hoor !
Je hakken moeten wel een beetje naar beneden
En ik denk dat het veiliger is om met een cap te rijden, maar ja moet je zelf weten

Thanx

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 15:01

laulau85 schreef:
Ja daar ben ik ook al achter maarja ik had zo iets van ok dr zal wel wat over gezegd worden... maar dat zal na een tijdje wel ophouden. Maarja ik denk da ze denken dat ik heeeeeel sloom van reactie ben dat ik het na 20 keer nog niet snap (en ja ik ben blond maar niet zo erg haha)
Maarja

het topic staat nog steeds hoog,dus dit zul je nog wel een tijdje houden

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:59

je kan ook een slotje vragen
moet je zelf weten

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 18:18

Nee ik wil graag tips alleen sommige denken dat ze door 3 foto's te kunnen zien ze meteen weten hoe je rijdt en wat je doet. Het blijven moment opnames.

Ik ben heel blij met tips maar die krijg je minder dan commentaar. Er wordt vaker gezegd wat je fout doet dan hoe je het goed moet doen.

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:08

laulau85 schreef:
Maarja

In plaats van je te verdedigen, je eens ging luisteren naar het handige commentaar... Niet gaan zeggen dat je niks heb aan commentaar. Als iemand tegen je zegt: die tonnen zijn erg gevaarlijk, dan kan je zelf wel zover redeneren dat je die dingen dus beter niet meer kan gebruiken. Als iemand zegt dat je te ver naar voren zit, moet je eens gaan denken aan zitlessen. Als iemand zegt dat je te ruw in de mond bent, moet je proberen meer gevoel te hebben in je handen. Niemand geeft commentaar om je eens lekker te gaan pesten. Iedereen heeft het beste met jou en je paard voor hier op bokt.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 19:33

Ja en daar ben ik ook allemaal hard mee bezig zoals ik in mijn berichten tussen door heb laten weten. Ik heb 4 a 5 keer in de week les de laatste 2 weken!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:17

bij die laatste foto's gaa je ook niet echt mee met de bewegingen... je handen meer naar voren... je lijkt steun te zoeken bij zn schoft...

verder mooii paardje hoowr

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 17:53

je zegt dat hij onstuimig is en soms dnaar het idiote toe,, waarom rij je dan in godsnaam zonder cap... En leer aub ook goed bandageren, zo doe je meer kwaad er mee dan goed... Verder wel leuk paardje

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 18:15

Ehm ik vind het een leuk paardje, maar verder kan ik niet veel positiefs vinden, je trekt in de mond met springen je blijft achter op de sprong je zit op de foto`s veels te ver naar voren je leunt met dressuur op je teugels (voor evenwicht denk ik)
tips om het te verbeteren zijn hier al gegeven,
Ik ben niet tegen een cap al doe ik met springen altijd een cap op maar met schoenen springen vind ik nog veel gevaarlijker, je hebt daar helemaal geen steun aan, Ikdenk dat als je gewoon laarzen aan doet het al heel anders lijkt,

Verder moet je tegen comentaar kunnen als je foto`s neer zet anders moet je ze niet plaatsen, en met zulke foto`s als deze kan je er op wachten en als ik in joun schoenen stond had ik ze niet geplaatst,

Succes verder en hoop gauw eens andere foto`s te zien met laarzen en wat meer dressuur foto`s voor een vergelijk,

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 18:36

Ik ben het met het merendeel hier eens.
Vooral met Sjumpie (ofzo )

Om het maar even grof te zeggen, je houding is té slecht om zowiezo te gaan springen. Dus doe een cap op, doe laarzen of chaps(met goede schoenen erbij) aan, en neem les