Vind t altijd ontzettend leuk om die verslagen te lezen, het heeft gewoon 'iets'..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Apple schreef:Wel even wennen Karin op een stevige haf ipv op Retje.

maar endurance met deze Haf is zeker voor herhaling vatbaar!
Jorie schreef:"waar kom jij vandaan?"
"uit de magnetron"
"dat kan niet, je bent te krokant om uit de magnetron te komen......"

Citaat:bier staat voor arabier
MonAmi schreef:Dag mededeelnemers...!
Ik bedoel hiermee de deelnemer in het paars en de deelnemer met de Haflinger en ook de rest! Ik herkende jullie foto's meteen, het paars was ook ontzettend opvallend, vandaar!
Ik ben redelijk met jullie opgereden, ik was nummer 56 met Mon Ami en deed voor de allereerste keer mee in de kennismakingsklasse, ik had (misschien was dat nog opvallend) een knalrood sjabrakje om tijdens deze dag...
Bij de kennismakingsklasse was geen klassement opgemaakt maar volgens mij ben ik 5e geworden deze dag, heb er nog niet zoveel verstand van, alleen was het behoorlijk pittig! Ik had eerst zoiets van mag je maar zo langzaam, maar al snel bleek tijdens de rit dat dit best een pittige snelheid is...!
Weet iemand misschien welke fotograaf er foto's heeft gemaakt tijdens de wedstrijd, ik wil ze namelijk graag zien en bestellen...!
en ook nog eens super goeie Vet kaart! mijn gemiddelde snelheid was 11,6 km p/u.... 

xtwisterx schreef:Hele leuke foto's, volgensmij is het een hele leuke tak van de sport!