Dagje Mariëenwaerdt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoRiNe

Re: Dagje Mariëenwaerdt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:56

dat ziet er leuk uit, die shetjes, echt poepig

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 12:30

Citaat:
Ik ben er een aantal jaar geleden ook geweest, maar zo te zien is het nog niet echt veranderd . De tinkers en de shetten waren toen ook present.

Zeker is er veel veranderd. Er zijn méér stands, er is een groter stuk van het Landgoed bij betrokken zodat je ook meer ziet en meer gebouwen in kan én de menmarathon is er nu bij (voor het tweede jaar).

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 13:26

Leuke foto's Monique, ook een vracht zeg

Ik ben er al een stuk of 4 á 5x geweest en zie steeds andere dingen. Wat dat betreft verveelt het niet en er zijn meerdere dagen met verschillende programma's dus ik zoek gewoon de dag uit met voor mij het leukste programma...
Die kraampjes zijn helemaal leuk

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 18:23

Jellie schreef:
mryk, ik heb er al een stuk of 10 gestuurd. Ik heb er meer maar wacht even een berichtje af voor ik de volgende stuur.

VeraA, leuk dat jij er ook aan mee gedaan hebt. Ik vond de show leuk. Veel verkleedwerk voor jullie maar t ging wel vloeiend door.
Jammer genoeg kon ik niet alles even goed verstaan, maar dat had ik ook bij andere shows. Ik heb in Aalten een paar jaar terug ook een x een show gezien van jullie over een zigeunerbruiloft, die vond ik iets leuker.
Muziek enz, was grappig gekozen. Mooi vond ik het stukje dat ze als eenhoorn gingen, dat deden ze braaf met dat ding op hun hoofd. Ook die ene met die cowboy hoed was grappig

Mooi dat het vloeiend ging, daar hebben we zo hard op geoefend
Ik vond de zigeunerbruiloft (de Gipsy Wedding) zelf ook veel leuker, maarja, om nou elk jaar met dezelfde show aan te komen is ook niks he
De vrouw op het paard met de cowboyhoed reed ook met losse handen ahha

mryk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 18:24

jaaa ik heb de eerste sessie foto's echt hartstikke gaaf zeg ik wacht de volgende wel af!!

jaaa idd heel veel omkleedwerk maar jaa was wel goed te doen,, je had 1 act en dan der na meestal niets dus kon je iets rustiger omkleden hihi

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 14:01

Hee daar was ik ook. ik was alleen buiten het terrein op de Newforest fokdag. Kon wel gratis het terrein op enzo

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 14:43

VeraA, idd als je ieder jaar dezelfde show zou hebben wordt t saai

MArl0esJuh, ik zag idd nog een afgezet terrein er buiten. mocht t publiek daar ook komen kijken? Wel lekker dat je gratis t terrein op mocht