Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
.
! Hadden jullie leuke kamers en leuke lessen? En vonden de pony's het ook leuk?

PartTwo schreef:ziet er leuk uit.
ik wil er ook graag een keer heen, zou je mij kunnen pb en hoeveel het ongeveer kost.
?
Lenneku schreef:NADJA (zo heet ze dus)
Ik had de foto's natuurlijk al gezien.
Ik had vandaag wedstrijd en me paard liet me toch helemaal vallen!! Ik ging inrijden en ze deed alles braaf goed en rustig, ik kom de ring in ze zet dr hals eronder en ik kan echt helemaal niks meer beginnen alleen maar verzet. Het tweede proefje ging ietsiepietsie beter. Uiteindelijk vielen mn punten nog mee 143 & 147 (vergeleken met de 119 van de vorige keer).
Waarschijnlijk wordt ze verkocht en ga ik over op een grote E. Helaas heb ik Rosalie niet gezien want die was later en ik was te sjaga om te blijven kijken, hopelijk reed zij wel goed!(Ze jureerde vrij hoog dus het moet lukken)

SophietjevK schreef:Volgens mij was er ook een vriendin van mijn broer naar het Ermelo kamp. Ik geloof dat ze een B en een C pony heeft, beide schimmel.
Maar leuk dat het een gezellige week was! Hadden jullie leuke kamers en leuke lessen? En vonden de pony's het ook leuk?
Wat lijkt me dat gezellig zeg! Die onderste pony (indy?)!
SplashIsLief schreef:Leuke foto's, ziet er gaaf uit!
Waar kan je zo'n kast kopen![]()

echt mooi al dat wit
Als ik zo die foto's zie heb ik ook zin om te gaan! L0ortje schreef:LoLWat lijkt me dat gezellig zeg! Die onderste pony (indy?)!