Simon@Oefencross Wieringerwerf

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Men_Sven

Re: Simon@Oefencross Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:04

Pinacolada schreef:
Ik ben ook geweest, was leuk. Heb de oefencross niet gereden omdat ik weg moest. Was vroeg zeg, 7 uur al op pad . Maar ging best netjes al had ik wel regelmatig hulp van andere paarden nodig, maar alles wel gedaan en dat was bij eerdere crosslessen anders. Heb jou wel gezien met die fjord, wij reden net langs toen jij aan het opzadelen was, iets voor 11en. Mn pa zei nog, he een Ford . Wij hebben Halma busje (blauw en wit en dus met reclame) en donkere epony.

Hmmz...er kwamen zoveel mensen voorbij haha Ja ik was wel de enigste fjord was wel grappig. Kreeg er ook een hoop leuke reactie's op! had jij al instructeur een man met grijze haren en geruit blousie?

renegade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:10

had die man met grijze ( bijna witte) haren en dat geruite bloussie ook een heel erg brui hoofd? zoja dan was t waarschijnlijk m'n instructeur

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:14

Mooi paard zeg!
Hoe heet de kleur van je zadel eigenlijk, is toch weer wat 'roder' als dat redwood of vergis ik me nu?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 18:20

Geen idee, geloof wel dat het redwood is. Het is een Jos Lansink.

Meertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:08

Mooi paardje zeg! En hele leuke foto's. Lijkt me echt geweldig zo'n cross. Maar moet ik eerst leren springen en dan nog een paard zien te regelen, dus dat kan wel even gaan duren