Verschil van ruim een jaar geleden tot nu...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BlueMilk

Re: Verschil van ruim een jaar geleden tot nu...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 15:55

Nou ik ga het je laten weten als ik eens echte dressuur foto's heb

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 15:56

missblue schreef:
Nikkii_Lisa schreef:
Je ziet zeker verandering! Zou een normale gecombineerde of lage neusriem niet meehelpen in de nageeflijkheid? Mexicaanse neusriem vind ik snel te scherp inwerken voor de dressuur, teveel druk op het neusbeen.. Ik kan het ook mishebben hoor.
Ik vind jullie wel heel leuk bij elkaar passen! En wat heeft dat paard een benen zeg, hij kan vast echt super springen! Start je ook met hem?

Te scherp inwerken voor de dressuur zeg? Ik ben dan ook niet van plan om me op de dressuur te richten, gewoon de basisdressuur en het aan de hand rijden, maar zijn talent zit in zijn springen!

Ook met basisdressuur vind ik het eigenlijk te scherp.. Ikzelf ben er niet zo dol op.. Ik neem aan dat je namelijk niet elke keer als je rijdt springt... Het paard zal toch over zn rug moeten lopen ooit.. Niet verkeerd opvatten, het is gewoon een tip..

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:21

@nikii_lisa : ik persoonlijk vind dat je gelijk hebt ik reed zelf ook met een mexicaanse neusriem en ben eigenlijk ( een beetje uit toeval ) overgeschakeld op een engelse neusriem.. gewoon omdat het totaal niet nodig was om zo'n pittige inwerking te hebben

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 16:29

Sorry dat ik het zeg hoor mieke, maar jou mexi neusriem had zoiezo al geen inwerking, je kon er bijna met heel je hand tussen...

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:26

k ga nog keer mee moeten gaan vo dresuurfoto's e

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:27

missblue schreef:
Sorry dat ik het zeg hoor mieke, maar jou mexi neusriem had zoiezo al geen inwerking, je kon er bijna met heel je hand tussen...

haha idd dat was de bedoeling :p k wilde ook niet dat ie inwerking had maar toen had ie geen andere dus moest het op die manier

toch is er meer ontspanning hoor :p