Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ShannaY schreef:Elena schreef:hey. vet toffe haflinger! blijf je reacratief rijden en ga je niet aan wedstrijden meedoen? dan hoef je niet perse je houding te veranderen.
groetjes elena
Ownee.. je kan natuurlijk met je houding je paard helemaal niet belemmeren, sjees.. wat eenopmerking..
Ontopic.. ik weet niet, iets is er met zijn achterhand.., misschien is hij niet helemaal actief.. het zadel is in mijn ogen wel flink afgekeurd.. of verder naar achteren leggen, of een nieuwe, want hier belemmer je hem echt mee, en kun je zijn rug ook nog flink verzieken!
dan kun je tenminste normaal in ut zadel zitten:D ennu gelukkig staan de paardjes nog ff in de wei beter dan dag en nacht op stal voor hun dan (de paarden) k zie je strakkies wel als het droog is wilde k weer ff hobbelen met me manke poot
dikke kus tas iz danny shir lune kapoen en grote fierro 

tonypony schreef:ik zit zelf zo achterlijk haha![]()
kan er best om lachen das maar goed ook denk ik
dus spoorgebruik mag wel iets minder
tonypony schreef:zadel zit echt goed haha
maar dat lijkt echt omdat ik zo maf zit
ik keek gister naar die foto's en heb echt zitten huilen
van het lachen omdat ik zoiets had van oh als ik zo me proef in moet volgend jaar dan word het niets hahaha
Je zit vrij ver met je hoofd gebogen en met je rug krom, probeer eens rechtop te zitten en je zelf lang te maken, je hande te dragen, en je beugels daarbij 4 gaten langer te maken.
tot die tijd is het denk ik een goed idee om je beugels een paar gaten langer te maken, en dan goed op letten dat je je benen op hun plek houd. verder loopt je hafje nu al netjes, als je wat aan die aandachtspunten doet, gaat ie vast en zeker nog beter lopen!! tonypony schreef:joh hij overleefd het wel
echt last heeft hij er niet van
'want ik ken hem daar te goed voor dan had ik er naast gelegen