maar als ik iemand bedankt is het altijd danku
;) weet niet hoe het komt 
hier een foto van pacha met engels hoofdstel :
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar als ik iemand bedankt is het altijd danku
;) weet niet hoe het komt 
leuk paardje
ik denk dat hij miss rond de 9 jaar is ? Rafaela schreef:heey,
zoals ik net al zeileuk paardje
ik denk dat hij miss rond de 9 jaar is ?
( scheelt maar 1 jaartje
) maar hij heeft nog van die lekkere leuke streekjes van een speels paardje van 3
daar hou ik wel van ... Charlotjuuh schreef:Ik vind het engelse mooier!
Je bent erg veel verbeterd! Wel zien dat je niet teveel naar voor zit met je schouders (alleen je hoofd naar beneden houden om zijn hoofd te zien he!)
Voor de rest is het heel goed!
bonitobol schreef:Charlotjuuh schreef:Ik vind het engelse mooier!
Je bent erg veel verbeterd! Wel zien dat je niet teveel naar voor zit met je schouders (alleen je hoofd naar beneden houden om zijn hoofd te zien he!)
Voor de rest is het heel goed!
eigenlijk mag ik ook niet mijn hoofd naar beneden houden maar ja
NathalieW schreef:Ik vind Pacha niet mooi, sorry, fijn dat meningen verdeeld zijn, ik zie maar een beetje verbetering, in de ontspanning maar t ziet er nogal ''sloom'' uit...
leuk getekend!
greetz

ziatje schreef:Leuke foto's! Leuk paardje ook!
Je ziet ook zeker wel verschil, altijd leuk om te zien
ga zo door he
NathalieW schreef:Ik vind Pacha niet mooi, sorry, fijn dat meningen verdeeld zijn, ik zie maar een beetje verbetering, in de ontspanning maar t ziet er nogal ''sloom'' uit...
leuk getekend!
greetz
? Natuurlijk fijn dat er verschillende meningen zijn bonitobol schreef:NathalieW schreef:Ik vind Pacha niet mooi, sorry, fijn dat meningen verdeeld zijn, ik zie maar een beetje verbetering, in de ontspanning maar t ziet er nogal ''sloom'' uit...
leuk getekend!
greetz
vind je pacha niet mooi van bouw of van wat? Natuurlijk fijn dat er verschillende meningen zijn

beukiej schreef:Omdat je een berichtje op mijn topic achtergelaten had vond ik deze van jou..
Ik vind de onderste foto's het mooist.. (na die 2 maanden trianen) Ziet er leuk uit!