Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb medelijden met de mensen waar je tegen moet starten in de B, heb zo'n idee dat jij heel veel prijzen weg gaat slepen

Bij zo'n hengst had ik wel iets leukers kunnen bedenken als Hilbert
maar ja je moet iets te zeuren hebben 
) 
Taaclover schreef:Heel erg leuk
Ik heb al eens eerder foto's gezien van jou en dit paard en ik vind het een mooie combinatie.
Als ik eerlijk ben zelfs nog mooier als met Boas, dit is meer een.
Prachtig ook dat je de kans krijgt om een hengst naar de top te kunnen rijden.
Bij de fjorden worden die hengsten bijna nooit in de dressuur uitgebracht en daar kan ik me echt rot aan ergeren.
Een paardje wat goed in de sport loopt zal naar mijn mening eerder gekozen worden als hengst voor een merrie.
Heel veel succes met deze kanjer maar met jouw rijkunsten zal het ongetwijfeld een topper worden.

bonnielove schreef:Heel mooi/ en leuk paardje !
Dat kettinkje ( frontriem ) staat hem echt mooi!
Ik wil er ook een voor mijn pony maar kan ze niet echt vinden weet jij misschien waar je ze kan kopen?
Jamy schreef:Jeetje Shan.. Wat een onwijs super gave pony zeg! Kan niet anders zeggen, je hebt mazzel volgens mij met zo'n pony onder je kont![]()
Ik dacht trouwens dat die een stuk groter was! Maar ik snap heel goed dat je op een pony blijft rijden, je past er tenslotte met gemak op!
Alleen 1 maar, jammer van zn naamBij zo'n hengst had ik wel iets leukers kunnen bedenken als Hilbert
maar ja je moet iets te zeuren hebben
Iig onwijs veel succes gewenst met ze tweetjes! Gaat vast weer helemaal lukken! Enneh we willen wel regelmatig foto's zien!
Natasja91 schreef:God, wat kan jij toch ook rijden zeg
Gave combi, veel plezier ermee!
Shanna16 schreef:Natasja91 schreef:God, wat kan jij toch ook rijden zeg
Gave combi, veel plezier ermee!
Kwijl je nu op de pony of op mij?![]()
![]()
Edith schreef:Gaaf hoor Shanna!!!
Is hij eigendom van Willy van Keulen?
Erg mooie pony en misschien komen we elkaar wel tegen volgend jaar in de B