Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_Michelle_ schreef:Succes op de Hippiade, zoals de meeste mensen al zeggen; dat is een leuke afsluiting
Ik vraag me een ding af en daar bedoel ik verder niks mee: waarom rijd je niet dit jaar met hem uit? Dat mag toch als je 18 ben geworden of niet? Ga je nu een paard uitbrengen eigenlijk?

Navidad schreef:_Michelle_ schreef:Succes op de Hippiade, zoals de meeste mensen al zeggen; dat is een leuke afsluiting
Ik vraag me een ding af en daar bedoel ik verder niks mee: waarom rijd je niet dit jaar met hem uit? Dat mag toch als je 18 ben geworden of niet? Ga je nu een paard uitbrengen eigenlijk?
Lees even boven![]()
Boas is verkocht naar een meisje van de club. En als het goed is gaat ze een ander door starten, Maar daar kan ik niks over zeggen omdat ik het niet zeker weet.
En dat die naar een meisje van de club gaat zou de rede kunnen zijn ja dat zij niet dit jaar uit rijd....

) a.s. zondag al. Zal nog wel niet zoveel worden, want ik heb de proeven nog niet eens uitgedraaid
nou veel succes met je Z2 debuut en het NK in ermelo!
Romytjuuh schreef:Op welke dag moet je rijden op de Hippiade?
Ik ben dr ook.![]()
Mooi paard en ziet dr netjes uit, hij / zij glimt wel lekker zeg

hhahah dat ziet er lekker uit!!
Mijn email is Liza_loon, niet mijn bokt naam
Maar succes op de Hippiade meis!