Succes samen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Echt jammer voor jou dat ie weg gaat ..

..

). en dat je een mooie poster van hem krijgt! Bon_Jovi schreef:hey,
jammer dat je hem moet verkopen, echt een super mooie pony, maarja hij lijkt sprekend op mijn vorige pony. is nu van Paardenl0ver. alleen had hij van voor ook 2 witte beentjes, en Jip niet. alleen van achter.
Hij loopt ook echt super mooi op de foto's.
veel sterkte met het 'verlies'van je pony. ik weet niet hoe je het anders moet zeggen, want het is natuurlijk heel moeilijk om hem te verkopen, het belangrijkste is dat hij het goed krijgt.
Veel suc-6 met je laatste wedstrijd en je afscheids pas des deux....
groetjes Bon_Jovi
jipkip schreef:ho dat was ik net onder de naam van mijn beste dinnetje!
tja blont he!?
Waren jullie al gestart in de Z? En heb je al een nieuw paardje (op 't oog?) Heel veel succes nog in de wedstrijden enzo! napie schreef:Gaat hij naar een 10 jarig jongetje? Wat voor niveau rijd dat jochie dan? Ik vind het best een groot paard voor een tien jarige. En hij is naar Zeewolde? Kan je me PB'en naar wie die is verkocht? Ik heb namelijk een shet in Zeewolde gekocht bij mensen die steeds een zielig verhaal ophangen maar wel steeds pony's te koop hebben staan.
joritalover schreef:Jullie zijn wel een leuk stel samen! Mooie pony Waren jullie al gestart in de Z? En heb je al een nieuw paardje (op 't oog?) Heel veel succes nog in de wedstrijden enzo!
Bon_Jovi schreef:hey,
jammer dat je hem moet verkopen, echt een super mooie pony, maarja hij lijkt sprekend op mijn vorige pony. is nu van Paardenl0ver. alleen had hij van voor ook 2 witte beentjes, en Jip niet. alleen van achter.
Hij loopt ook echt super mooi op de foto's.
veel sterkte met het 'verlies'van je pony. ik weet niet hoe je het anders moet zeggen, want het is natuurlijk heel moeilijk om hem te verkopen, het belangrijkste is dat hij het goed krijgt.
Veel suc-6 met je laatste wedstrijd en je afscheids pas des deux....
groetjes Bon_Jovi