Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Anoukie schreef:Nee het is in Voorthuizen Jaike, op vreemd terrein.
Anoukie schreef:Commentaar mits zinnig en opbouwend. Wat is hier zinnig of opbouwend aan?
Paard.. 

en jullie zijn een geweldige combi, alleen ben ik fellere setjes van je gewend

Quellian schreef:Anoukie schreef:Commentaar mits zinnig en opbouwend. Wat is hier zinnig of opbouwend aan?
Erg zinnig imo, je kunt er iets van opsteken. Je kunt eraan werken en er dus voor zorgen dat je weer recht op je paard komt te zitten![]()
Opbouwend? Volgens mij hoeft het niet opbouwend gebracht te worden, de foto's spreken voor zich
Even een eerlijke vraag met een eerlijk antwoord: wat verwacht je als reacties op een topic?
.
) omdat men dat graag wil geven. Prima. Maar dan wel zinnig. De foto's spreken imo idd voor zich, van de 15 foto's zit ik nl. op het merendeel gewoon recht. Dus waar hebben we het nu eigenlijk over
? 
Quellian schreef:Waar zie jij mensen zeuren na vergelijkend materiaal?Ikzelf zie helemaal nergens mensen zeuren, ik zie enkel mensen commentaar geven waarom gevraagd wordt. En tja, als TS daar niet van gediend is...
Dan heb ik maar 1 tip voor haar.
Quellian schreef:
Waar zie jij mensen zeuren na vergelijkend materiaal?Ikzelf zie helemaal nergens mensen zeuren.
Je bent een sjembek dat zeurt... maar je weet niet watskeburt...
Quellian schreef:Maarre, allemaal veel plezier hier he

Citaat:Bla..bla...bla...
Tot nooit meer ziens....
Kaja schreef:Quellian schreef:
Waar zie jij mensen zeuren na vergelijkend materiaal?Ikzelf zie helemaal nergens mensen zeuren.
Dat komt omdat JIJ degene bent die zeurt..Je bent een sjembek dat zeurt... maar je weet niet watskeburt...
![]()
Quellian schreef:Ik TEM wel even
. Succes met je wedstrijd. Anoukie schreef:Quellian schreef:Ik TEM wel even
Want en waarom? Omdat je zo graag een slotje op mijn topic wil?
Quellian schreef:Ik TEM wel even