Rafka@work nouja work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LinsxDot

Re: Rafka@work nouja work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 08:57

Avanti schreef:
RAFKA!!! _/-o_

Tis echt zo'n leuke pony, ik heb er zelf ook vaak op gereden op kamp. Echt een schatje. Heb je zeker ook op shandy gereden?

Ik heb ook nog leuke foto's van mij op Rafka. Was het kamp leuk? Mon Amie is trouwens nog steeds een plaatje zeg!
De paarden zijn echt top daar, geloof dat ik allle pony's wel heb gehad haha.

Verder over het rijden, tja valt niet zoveel over te zeggen. Rafka kan wel heel netje's lopen trouwens. ( waar iedereen toen ook verbaasd over was haha)
Maar te groot nee hoor je past er nog mooi op!

Heb je nog meer pics?

rafka lief beesje hoor. ik rij op die manege zelf ook ik maak nog wel is een paar pic. vanr afka wat duidelijkere en ja shandy haha daar reed ik elke week op zij liep echt gigantisch mooi.altijd aan de teugel deed ze zelf .Shandy is nu verkocht.Rafka is weer terug.En rafka is weer lekker terug bij ons .

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:23

Oww wat is wel jammer dan. Ik dacht dat ze er mee zouden stoppen ook en dat alle paarden verkocht gingen worden.

Heb je nog preken gehad van oom Guus..

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 09:43

Avanti schreef:
Oww wat is wel jammer dan. Ik dacht dat ze er mee zouden stoppen ook en dat alle paarden verkocht gingen worden.

Heb je nog preken gehad van oom Guus..

stttt nee hoor alles staat er nog en ja oom guusje word er knetter geak van op kamp hele preken en ik kom ook wle is bij hun thuis maar daar valt het wel mee maarja oom guus moet altijd alles goed hebben he word je dood moe van

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:01

oryantje schreef:
zooo waar gaat jouw hand naar toe op foto 1

en foto 2 en 4 ,maar dat was je volgens mij ook niet zelf.

Ik hoop dat je een leuk kamp hebt gehad!