Wie kan mij helpen..??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MeggieMea

Re: Wie kan mij helpen..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 19:33

jentel schreef:
hoi..allereerst wil il even zeggen dat ik destany al heel lang ken.. en ze heeft NIET op de renbaan gelopen.. hoe kom je bij die onzin.. deze pony is al erg oud.. en ik heb gezorgd dat de pony staat waar ze nu staat... jaren heeft ze gestaaan op de manege en ik heb gezorgt dat ze daar kwam om van haar oude dag te genieten.. ze is voor de lindjes gekocht... deze pony kan mooi lopen.. maar niet teveel druk en sporen.. been is voldoende.. ze zit aan alle kanten vast.. maar het is al een oude pony... bouw het rustig op...het is een oude pony.. verwacht geen wonderen.

Het is echt geen onzin hoor.. wij zijn via marktplaats erachter gekomen dat haar oude eigenaar naar haar op zoek is geweest..!! Marjo heet dat meisje..zij heeft desteny aan marina gedaan..(daartussen zit nog een heel verhaal)..maar..en zij heeft Desteny weg van de renbaan.. ze is van Groningen toen nog 1ste geworden..
Sorry hoor..en Desteny is veranderd.. weet echt wel dat ik rustig moet opbouwen en dat ze al oud is..

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:35

marina???

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:53

ze heeft niet bij marina gestaan... de andere manege houdster...heeft zelf contact gehad met de vorige eigenaresse die heeft afstand genomen van des.
weet het meisje wel zekker dat dit haar pony is??
en ze zal zeker veranderd zijn... ze heeft een super leven nu.. maar ouderdom verander je niet...
sorry dat ik zo bot doe.. maar het doet me pijn als ik weet dat deze schat nog zo hard moet werken...

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 19:58

jentel schreef:
ze heeft niet bij marina gestaan... de andere manege houdster...heeft zelf contact gehad met de vorige eigenaresse die heeft afstand genomen van des.
weet het meisje wel zekker dat dit haar pony is??
en ze zal zeker veranderd zijn... ze heeft een super leven nu.. maar ouderdom verander je niet...
sorry dat ik zo bot doe.. maar het doet me pijn als ik weet dat deze schat nog zo hard moet werken...

Nee ik weet dat ze bij Agnes(hoe je het schrijft) heeft gestaan..
En dat meisje..is zeker haar eigenaar..smooky werd ze eerst genoemd..
er zit een heel verhaal achter desteny(waar ik nu nog geen uitspraak over mag doen)
En vind het raar dat het je zoveel pijn doet.. weet dat ze 16 is.. maar ze is nog zo vit als maar kan.. ze kan makelijk lopen.. en sorry dat ik zo bot doe.. maar u weet een gedeelte niet..dat achter haar schuilt..en dat word nu helemaal uitgezocht..dus zolang dat niet klaar is kan ik geen uitspraken doen..
Ik ben heel goed en lief voor Desteny..en ze heeft het niets niet zwaar..

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:58

Misschien een keer proberen met elastiek te rijden, kijken of ze er dan doorheen loopt? Denk er wel aan dat je het bij een paar keer houd, en niet altijd. Dan doet ze het zonder al helemaal niet meer!!!

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 20:09

ik zeg ook zeker niet dat je er slecht voor bent.. integen deel... en smooky klopt!
en volgens mij is ze ouder dan 16..
maar goed.. ik hoop dat je het verleden kunt achterhalen..
maar dan is iedereen beduiveld met deze pony...
verder wens ik je veel succes.. enne.. probeer eens een pasoateugel...elastiek word het niet beter van.. als je die er weer af haalt ben je weer bij begin af aan..
succes.. en ik zal graag willen weten wat er allemaal schuilt achter haar...

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 20:15

jentel schreef:
ik zeg ook zeker niet dat je er slecht voor bent.. integen deel... en smooky klopt!
en volgens mij is ze ouder dan 16..
maar goed.. ik hoop dat je het verleden kunt achterhalen..
maar dan is iedereen beduiveld met deze pony...
verder wens ik je veel succes.. enne.. probeer eens een pasoateugel...elastiek word het niet beter van.. als je die er weer af haalt ben je weer bij begin af aan..
succes.. en ik zal graag willen weten wat er allemaal schuilt achter haar...

We hebben het in ieder geval wel over de vorige eigenaar en met haar en desteny/smooky..en stal agnes(sorry weet niet hoe je schrijft) Zit heel wat mis.. en ik kan helaas niet zeggen wat het is.. voor we er verder een zaak van is geworden.. Dat meisje..Marjo..heet dat meisje.. heeft Desteny van de renbaan gehaald.. dus ze heeft echt op de renbaan gelopen.. ze was 1ste van Groningen toen..
Maar bedankt.. ik ben echt goed voor haar...vertrouw mij op mijn woord.. ze is echt heel vit.. als je haar ziet lopen nog.. is ze ponytje van jaar of 8.. echt actief en nog vol zin... Ik ben erg zorgzaam en lief voor haar.. en blijf dat zeker doen.. we hebben zelfs al 1x mee gedaan aan de FNRS..wat u wel kent.. F5 en in Rijssen.. en ben zelfs 2de geworden..

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 20:25

ja ze is erg actief dat klopt.. ze heeft ook hier gestaan.. maar je moet niet denken dat ik denk dat je er niet goed voor bent...dus dat niet meer zeggen.
en goed dat je prijs hebt gehaald..
ik voel toch nog wel een beetje voor des. het is een leuke pony... maar probeer eens die pasoateugel.. ik heb er wel 1. als ik je moet helpen kom maar een keer deze kant op gereden...
trouwens kun je me een pm sturen van dat meisje.. ik vind het wel vervelend voor haar..ik zal graag willen weten waar des. vandaan komt..

anneveera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 10:13

hoi heid.. nou je leest wel dat er een er een heel lang verhaal achter zit.. maar goed.. het gaat erg goed met des.. we komen gauw een keer langs je mag ook bij ons komen hoor! dan hoor je ook wel over dat meisje.. groetjes ilona

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 10:47

hoi..
ja ik had het verhaal al gehoord via pm van
MeggieMea
ik ben blij dat het goed met haar gaat.. toppie.. hier ook alles oke..
xxx heidi