Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sophie_kurk schreef:zitten een paar hele mooie foto´s bij hoor, was erg benieuwd naar ze! Op een paar foto´s ziet de aanleuning er zo super uit, en is hij heel mooi los! bv op foto 8, 6, 3 & 2! Het is weer een hele verbetering met de vorige foto´s! Echt k snap ook serieus niet dat je deze punten had, als ik de jury was had ik je toch wel veel hoger gegeven!

En wat een mooie pony! ach jaa ik blijf een zwak voor schimmels hebben
liza van loon schreef:sophie_kurk schreef:zitten een paar hele mooie foto´s bij hoor, was erg benieuwd naar ze! Op een paar foto´s ziet de aanleuning er zo super uit, en is hij heel mooi los! bv op foto 8, 6, 3 & 2! Het is weer een hele verbetering met de vorige foto´s! Echt k snap ook serieus niet dat je deze punten had, als ik de jury was had ik je toch wel veel hoger gegeven!
Zullen we díe jury's gaan stalken?![]()
@Danielle, wanneer ga je naar de Z1? Tegen jou wil ik echt niet rijden.![]()
Blijf deze winter nog M-2, maar ga niet zoveel wedstrijden starten hoor! Dus wees maar niet bang

Danielle14 schreef:Dan heb je lekker pechBlijf deze winter nog M-2, maar ga niet zoveel wedstrijden starten hoor! Dus wees maar niet bang

liza van loon schreef:Danielle14 schreef:Dan heb je lekker pechBlijf deze winter nog M-2, maar ga niet zoveel wedstrijden starten hoor! Dus wees maar niet bang
Whaha okay
@Calypso1989: Ja zaterdag naast de Z ring om 16:10

Ik vind het er wel leuk uitzien.. 
justicelover schreef:ik heb je geloofin abcoude gezien weet het ni meer ma je komt me wel heel bekend voor
Maarja 
(Is de bedoeling teninste
) 
zo te zien dan..
Ik zet wel een advertentie met hun nummer eronder, hoeven we het zelf niet te doen al dat bellen
jammer van de punten,leuke pony heb je