Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sophie_kurk schreef:zitten een paar hele mooie foto´s bij hoor, was erg benieuwd naar ze! Op een paar foto´s ziet de aanleuning er zo super uit, en is hij heel mooi los! bv op foto 8, 6, 3 & 2! Het is weer een hele verbetering met de vorige foto´s! Echt k snap ook serieus niet dat je deze punten had, als ik de jury was had ik je toch wel veel hoger gegeven!
liza van loon schreef:sophie_kurk schreef:zitten een paar hele mooie foto´s bij hoor, was erg benieuwd naar ze! Op een paar foto´s ziet de aanleuning er zo super uit, en is hij heel mooi los! bv op foto 8, 6, 3 & 2! Het is weer een hele verbetering met de vorige foto´s! Echt k snap ook serieus niet dat je deze punten had, als ik de jury was had ik je toch wel veel hoger gegeven!
Zullen we díe jury's gaan stalken?![]()
@Danielle, wanneer ga je naar de Z1? Tegen jou wil ik echt niet rijden.![]()
Danielle14 schreef:Dan heb je lekker pechBlijf deze winter nog M-2, maar ga niet zoveel wedstrijden starten hoor! Dus wees maar niet bang
liza van loon schreef:Danielle14 schreef:Dan heb je lekker pechBlijf deze winter nog M-2, maar ga niet zoveel wedstrijden starten hoor! Dus wees maar niet bang
Whaha okay
@Calypso1989: Ja zaterdag naast de Z ring om 16:10
justicelover schreef:ik heb je geloofin abcoude gezien weet het ni meer ma je komt me wel heel bekend voor