Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
penpon schreef:ik vind dit er erg paardonvriendelijk en onnatuurlijk uitzien, sory hoor, maar ik zal alsdat paard niet blij zijn!

(ik ben ff Shirley trouwens
) lilykashmir schreef:Wat een mooi dier is het toch ook!
Maar wat start hij er idd mee?!
penpon schreef:ik vind dit er erg paardonvriendelijk en onnatuurlijk uitzien, sory hoor, maar ik zal alsdat paard niet blij zijn!
manzano schreef:Antoinette schreef:Canon eos 300d, maar het is vooral de lens die het verschil maakt. Canon EF 70-200/2.8 L USM
Wat voor lens is dat precies?? Wij hebben een analoge Canon Eos 300. Daar hebben we ook een zoomlens bij (geloof 75-300). Is die van jou een "gewone" zoomlens, of ook nog eens speciaal?
Foto's met bovenstaande lens staan in de topics in m'n onderschrift.
kimmie261 schreef:heej,gaaf,heeft patrick daar die stallen gekocht??
zit nog steeds in mijn planning er ooit eens langs te gaan.Dit was nou net een leuke gelegenheid geweest..
Mause schreef:Antoinette, super foto´s weer! Zit er toch wel stiekem over na te denken om een fotoshoot van jou te bespreken... Kom je ook richting het midden van het land (Utrecht e.o)?
TeamSpirit schreef:wauh zeg wat een fotoos!
top gemaakt!
wat voor camera heb je?
Antoinette schreef:
Nu niet al te moeilijke vragen gaan stellen hoor![]()
![]()
Voor mij is deze lens heel speciaal![]()
Maar het is zonder IS (Image stabilizer), dat werd me toch echt nog even te gek.
VValar schreef:Mooie foto's, mooie combi. De wissels zien er erg woest uitDeze foto vind ik overigens wel heel mooi:
En hadden ze nog een beetje leuke paarden bij jordanstables staan?
Josfoto schreef:Inderdaad deze is echt prachtig.
De overige foto's overigens ook heel mooi![]()
![]()
Nog meer foto's???
Josfoto schreef:Nog meer foto's???
Rinske schreef:Wat leuk, de Jordan Stables zitten ongeveer 700m van mij vandaan, wij gingen er wel eens 's avonds rijden.
Mooie foto's ook![]()
Waar was de clinic?