Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Hou wel van zo'n type paardjes

Renske20 schreef:
wel op je kont & rechtop blijven zitten he...word ik nu ook uitgenodigd om het zelf te proberen![]()
jantina schreef:Wat een prachtig paard zeg, een penny-meisjes-droom
en dan te bedenken dat ik er vroeger nog niet van had durven dromen om überhaupt een eigen paard te hebben 
essie79 schreef:Echt een gave knol heb je! Hij begint nou ook echt uit te zwaren of niet?
(zit elke keer naar die enorme borstkas te kijken)
Waarschijnlijk vind hij draf gewoon wat moeilijker te "verwerken" dan galop?
Hij is natuurlijk harstikke groot en pas 5 jaar, misschien zit zijn lijf hem dan nog wat in de weg. In ieder geval komt dat best wel goed, denk dat veel schakelen hem goed zou doen. Dan komt hij wat beter op het achterbeen, waardoor hij voor dan wat meer omhoog komt.
Ik probeer idd veel te schakelen! Antoinette schreef:Maar ik denk dat je je handen nog wel vol gaat krijgen om zo'n groot en massaal paard bij elkaar te rijden.
)talented schreef:Ziet er goed uit Lenn, vooral in de galop laat hij zich al beter sluiten dan een tijdje terug he?
Ursy schreef:Eindelijk weer foto's van Tycho, ik blijf het een imponerend paard vinden. Het ziet er super uit, vooral die eerste foto is erg mooi. Daar lijkt ie lekker over de rug te lopen in een fijne aanleuning.
lisan_toska schreef:Hoe groot ben jij ?
Erop komen lijkt me al heel wat , haha !
Ga je ook wedstrijden rijden met hem?
Wanneer spreken we af ????
ziet er prima uit hoor Michelle77 schreef:Kleine tip: Het lijkt op de foto's wel erop dat je je binnenhand een stuk meer aantrekt dan je buitenhand (foto 1,6,10,11,13) probeer je hand wat losser te laten, bijvoorbeeld doormiddel van af en toe met je binnenhand hem een klopje te geven, zo dwing je jezelf los te laten.

Je weet al wat ik van m vind dus dat laat ik vandaag even achterwege
Rijden ziet er goed, je ziet jullie wel vooruit gaan
Wat was het mooi weer trouwens bij jullie. Lenn schreef:Michelle77 schreef:Kleine tip: Het lijkt op de foto's wel erop dat je je binnenhand een stuk meer aantrekt dan je buitenhand (foto 1,6,10,11,13) probeer je hand wat losser te laten, bijvoorbeeld doormiddel van af en toe met je binnenhand hem een klopje te geven, zo dwing je jezelf los te laten.
Ja klopt helemaal! Irriteer mezelf er ook mateloos aan. Het was nog erger maar het moet idd nog veel beter. Thanks voor de tip.
Ik heb al moeite om op een paard van 1.73 m te komen, ken je nagaan hoe dat bij 1.81 is, haha

. Hij lijkt iedere keer weer gegroeid
. Hoe groot is hij nu eigenlijk?
. Maar hij ziet er geweldig uit en gewoon lekker zo doorgaan, dan komen jullie er vast wel
!