Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat een super kjoet koppie trekt ie op de eerste foto, kan me voorstellen dat je daar verliefd op wordt! Het leuke van dit soort paarden is, dat ze alleen maar naar je toe kunnen komen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we hem over een poosje niet meer terug herkennen. runningkawa schreef:Wat een knap paard
En hij heeft een lekker achterbeen
jentel schreef:super dier!!! echt...
maar ik wil toch wel even wat vragen over die slof... ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om zo'n paard te rijden.. maar hoe wil je dat straks doen als je geen slof meer gebruikt? hij is nog wel heel erg jong...

.
. Even een andere vraag......wat is er op de foto's mis met het zadel??

) kan een slof een prima hulpmiddel zijn.
Katja schreef:Iedereen bedankt voor alle enthousiate reacties ik heb best even getwijfeld of ik er goed aan deed een paard te kopen met een verhaal erbij maar dit geeft me moed.
. Mijn paardje was zwaar verwaarloosd toen we haar kochten. Ze had een half jaar alleen op het land gestaan en had niets te eten gekregen. Ze was echt super mager (net Brooke Hospital For Animals), zat onder de wormen, mok enz. Ben nu lekker aan het opbouwen (we zijn nu ong. 10 maanden verder) en het verschil is absurd. Ze begint echt weer een paard te worden. Zij loopt alleen wel bij de fysio (verkeerde houding, zo te lezen beetje zelfde als bij jouw paard, maar dan nog iets extremer). Gelukkig voor jou dat je het nog zelf op kan lossen.

)
Deze was ver onder budget dus misschien kan ik er 2 voor de prijs van 1 doen. 

Katja schreef:@Mickey: ik denk dat deze straks wel een ritje door de Drunense duinen wil doen als jij zover bent.