Maar hoezo moet je dun zijn voor een arabier?
Ik ben niet bepaald dun maar 't kan opzich wel

Maar 't gaat er ook niet om of het er allemaal perfect uitziet, zolang je maar lol hebt en je paard er niet onder lijd vind ik.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sophiee schreef:Uh ik ben 1.70 ofzo? En Pepper is 1.47..
Maar hoezo moet je dun zijn voor een arabier?
Ik ben niet bepaald dun maar 't kan opzich wel
Maar 't gaat er ook niet om of het er allemaal perfect uitziet, zolang je maar lol hebt en je paard er niet onder lijd vind ik.
Ziet er goed uit hoor Sophie!
none schreef:Erg mooie arabier!
Maar doe die beugels maar een paar gaten korter, dan wordt het plaatje heel wat beter!
en die laatste foto is ook erg mooi!
het geheel beeld ziet niet zo mooi uit (niet kwaad bedoelt) verder wel een mooi paardje
tijdens die foto's maken.. ik was op ponykamp haha ( die van spirit
) maar t ziet er leuk uit hoor!
ook in t echt zag het er goed uit
abukir schreef:Leike foto s hoor! En ik vind je zeker niet te groot hoor. Ja misschien voor het oog, maar daar moet je je niks van aantrekken.
Leuke foto zo over dat water, maar vind je dat niet eng?? Dat hij uitglijdt in die modder?

Jeannet schreef:Heej!
heb jou deze week nog gezientijdens die foto's maken.. ik was op ponykamp haha ( die van spirit
) maar t ziet er leuk uit hoor!
ook in t echt zag het er goed uit

VSTlottaah schreef:@le0nii: wat is de url van die van surprise dan?die kan k nergens vinden hier op bokt....
Leuke reacties trouwens allemaal..
*slijm slijm*
!
(wat zeker niet te mager betekent hé!) 
_Margarita_ schreef:ej!
Leuke foto's!!
Is dit op manege de bongerd? Ik ben er namelijk 2 jaar op ponykamp geweest, en het komt me erg bekend voor!