3 jarige @ work en hoe?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dors04

Re: 3 jarige @ work en hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 20:34

Weet je wel wat ik bedoel?
Ik bedoel dat die achterhand wel eerst eens mee mag en gewoon aan elkaar gereden mag worden dus niet naar beneden rukkend...
[/quote]
ooh nee ik dacht mij benen foutje
en ik ruk haar niet naar beneden
en ja voor de rest weet ik wel wat je bedoel want de eigenaar is met het andere paard ook zelf bezig zodat de achterhand er onder komt en ze die gaat gebruiken[/quote]

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 22:36

hoi jef reed er vaak als chantal er niet was, ook met slof, je weet hoe jef is denk ik nu, als je hulp wilt met rox zeg je het maar, mag je ook op de wei rijden? Ze is duidelijk voorwaarts gereden, meestal loopt ze ook goed ontspannen als je je handen ook stil houd, ze is zacht in de mond, heb ook eens op der gereden, zij moet ook veel leren , ik ken wel iemand die geeft les in klassieke dresuur, dan leer je natuurlijk je paard rijden, recht richten, enz. beginnen bij de basis, zit ook te denken om les bij die vrouw te nemen, mischien ook leuk als karin ook wil. ze kost iets van 15 euro per les, ze is echt goed, als er iets is lost ze het ook op op zon vriendelijke mogelijke manier en ze heeft ook echt geduld

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:36

bolletje schreef:
hoi jef reed er vaak als chantal er niet was, ook met slof, je weet hoe jef is denk ik nu, als je hulp wilt met rox zeg je het maar, mag je ook op de wei rijden? Ze is duidelijk voorwaarts gereden, meestal loopt ze ook goed ontspannen als je je handen ook stil houd, ze is zacht in de mond, heb ook eens op der gereden, zij moet ook veel leren , ik ken wel iemand die geeft les in klassieke dresuur, dan leer je natuurlijk je paard rijden, recht richten, enz. beginnen bij de basis, zit ook te denken om les bij die vrouw te nemen, mischien ook leuk als karin ook wil. ze kost iets van 15 euro per les, ze is echt goed, als er iets is lost ze het ook op op zon vriendelijke mogelijke manier en ze heeft ook echt geduld

Ja dat lijkt me wel leuk jah clau

Vanavond eindelijk buitenrijden he michelle

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 14:41

ja eindelijk :D

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 16:34

1 ding: LOSLATEN!
Dit beestje wíl geen gepluk in zijn mond en gelijk heeft hij! Doorgereden paarden nemen dat vaak voor lief, en denken dat het erbij hoort. Maar van die mond moet je afblijven. Nageeflijkheid komt uit jouw benen en zijn rug!!!!!

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 19:40

leuke combinatie hoor..
is het je eigen paardje?
commentaar is al gegeven en daar sluit ik me bij aan

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 10:12

nee het is me verzorgpaardje maar ik ben er elke dag vanwege de eigenaar die niet zo vaak komt maar ik rij haar nu ook buiten en buiten gaat het harstikke goed en heb ik haar gewoon los en vraag ik haar nix en me houding ik er ook wat beter op