le mar@ dressage work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vedette

Re: le mar@ dressage work

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 15:04

Leuke foto's! Ik vind het een heel leuk paardje!

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 15:07

Leuk paardje maarre wel een beetje vaag om als een paard even wat heet is gelijk maar naar de slof te grijpen..zou gewoon altijd zonder slof gaan en als ie heet is gewoon eerst even longeren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 15:10

Hooi!!!
Wauw, die tweede foto is mooi!! Beetje donker misschien maar hij loopt daar wel heel mooi!! Supermooi paard hoor... 'k wou dat ik zo'n mooi paard had !
Ik vind het er netjes uit zien hoor, ik zal geen commentaar geven op de slofteugel .. Veel plezier nog samen!!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 14:03

he plaatsgenoot
Mooi paardje heb je. Ik heb geen verstand van sloffen/slofs/sloven of hoe je het ook in meervoud zegt!
Mooi hoor!! Loopt lekker.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 14:04

Beetje jammer dat het er allemaal bijelkaar getrokken uitziet!
Het paard opzich is namelijk wel mooi.

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 14:30

leuk diertje om te zien!

jammer dat er toch altijd mensen zijn die zo vreselijk lopen te zeiken over de slofteugel! netals dat iedereen die een foto neerzet, waar je ziet dat er een slof gebruikt word zichzelf verantwoorden, het is niet wat je denkt, de slof zit niet strak hoor! kom op zeg! je moet toch zeker zelf weten of je met slof rijdt! dat is echt een groot minpunt hier op bokt, dat constante gezeik over hulpteugels, en met name de slof!

(ik rij zovaak met slof, vooral als mn beestje heet is, en aangezien ze moeite heeft met de galop staat de slof ook regelmatig een keer strak!)

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 15:08

Nou gelukkig is het een open baar forum en als je geen commentaar wilt moet je ze hier niet neer zetten,
Ja ik ben niet voor een slof en zeker niet als hij gebruikt wordt zoals hier op de foto`s, Ik zie regelmatig slof foto`s en als hij goed gebruikt wordt zal ik er niks van zeggen,

Maar goed ieder zijn mening en dat moet kunnen,

Nikos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 16:27

Hai,
Ik ben het wel met een aantal eens.
Zou je niet eerst je paard los kunnen gooien. Eerst even de ergste energie eruit?
Je slof is een HULPteugel, maar hier ziet het eruit alsof hij alleen op slof loopt.
Sorry ik wil echt niet gemeen overkomen hoor, maar zo komt het op mij over en dat vind ik niet eerlijk tegenover een paard. Zeker niet als jij twee weken op vakantie bent geweest. Vind je het gek dat hij een beetje uitgelaten is?

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 17:25

met nikos eens.. zal er verder niks meer over zeggen.. is al genoeg gedaan

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:59

gretoes schreef:
leuk diertje om te zien!

jammer dat er toch altijd mensen zijn die zo vreselijk lopen te zeiken over de slofteugel! netals dat iedereen die een foto neerzet, waar je ziet dat er een slof gebruikt word zichzelf verantwoorden, het is niet wat je denkt, de slof zit niet strak hoor! kom op zeg! je moet toch zeker zelf weten of je met slof rijdt! dat is echt een groot minpunt hier op bokt, dat constante gezeik over hulpteugels, en met name de slof!

(ik rij zovaak met slof, vooral als mn beestje heet is, en aangezien ze moeite heeft met de galop staat de slof ook regelmatig een keer strak!)

ik vind het ook wel een beetje heel erg worden over dat gedoe met die slof. en zo vreselijk ziet het er niet eens uit
En sommige mensen reageren wel boos,maar hebben zelf misshcien ook wel eens met slof gereden,en ga dan niet doen alsof je die slof dan zo lang mogelijk houdt,want anders hoefde je dat ding er ook niet aan te knopen,want dan heeft de slof ook geen werking
en af en toe,en op de goede manier er mee rijden kan helemaal geen kwaad

als je naar deze fotos kijkt kun je zien dat het beestje er wel lekker door de rug van gaat lopen en een goed achterbeengebruik bij heeft(in de galop springt het lekker opwaarts),en dat kun je niet altijd voor elkaar krijgen met gepluk,daar heb je af en toe wel eens een hulpteugeltje voor nodig
en dit is met resultaat

Nanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:48

ik vind het ook zo'n smoes om te zeggen: 'als je geen comment wil moet je geen foto's plaatsen'. Het ging er hier om dat wat er ook te zien is op de foto, een slof op bokt over het algemeen vaak een hoop gedonder geeft.

Leuk paard, succes met de training!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 23:09

@Meiske16: amen! Helemaal mee eens.

Op die derde foto ziet hij er ook erg fris uit zeg, zit een lekker bergopwaartse galop in denk ik zo .
Ben benieuwd naar meer foto's van jullie!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:58

maar dan zonder slof