Nancy springt echt goed
Mooi dekje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nance is lief
Gave fotos
[/edit]
, ik vind het erg leuk om af en toe nog foto's van haar te zien. Heb er net een paar uitgeprint om aan haar vroegere eigenaar (fokker) te laten zien. Ik weet zeker dat hij het leuk vind om te zien hoe goed ze kan springen..

Leuke foto;s en je haf springt lekker 

,alsof ze gaat liegen om de hoogte ,maar goed ,binnekort ga ik wel mee om foto's te maken en dan kan jij bij mij foto's maken
want mijn moeder... nee dat gaat niet goed
crazy_roxy schreef:typisch bokt ,zeuren dat het geen 1.10 lijkt,alsof ze gaat liegen om de hoogte ,maar goed ,binnekort ga ik wel mee om foto's te maken en dan kan jij bij mij foto's maken
want mijn moeder... nee dat gaat niet goed
Ik keek ook alleen in dit topic omdat ik getrokken werd door die 1.10 maar het sprongetje op de foto haalt hooguit de 80 cm dan houdt het echt op hoor. Of het moet een Haflinger van rond de 1.80 meter zijn, met hindernispalen van meer dan 2 meter hoog 
Ziet er netjes uit hoor.
Citaat::D Ik keek ook alleen in dit topic omdat ik getrokken werd door die 1.10 maar het sprongetje op de foto haalt hooguit de 80 cm dan houdt het echt op hoor. Of het moet een Haflinger van rond de 1.80 meter zijn, met hindernispalen van meer dan 2 meter hoog
Hahaha
maar je trekt er wel kijkers mee![]()
Grappige haf, leuke foto's, maar enigszins misleidend en eerlijk gezegd niets bijzonders qua prestatie...

)
Sonja schreef:LEZEN is ook een vak (net als meten trouwens)
Er STAAT toch dat het een leuke Haf is met leuke foto's? Maar als je mooie foto's met hindernissen van 1.10 verwacht, valt dit formaat wat tegen....
Liegen? Dat zeg ik niet. Je verkijken kan ook...
Ellen21 schreef:Hoi fredt,
leuk om te zien dat nancy het zo naar der zin heeft bij jullie, ik vind het erg leuk om af en toe nog foto's van haar te zien. Heb er net een paar uitgeprint om aan haar vroegere eigenaar (fokker) te laten zien. Ik weet zeker dat hij het leuk vind om te zien hoe goed ze kan springen..
En verder zou ik zeggen: keep up the good work![]()
Ze springt fantastisch!!

tamaraatjuh schreef:Leuke haf, springt goed...
Alleen die hindernis, ik zie er geen 1.10 in..als je de gaatjes van de hindernispalen telt kom je hooguit op 80 centimeter, als het 1.10 was, had je hindernis palen van wel 2.20 hoogMaar foto kan vertekenen natuurlijk