Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het ziet er af en toe uit alsof het paard het minder leuk vindt. Maar dit kan schijn zijn....

, maar wat een aansprekend dier ! Net dat onstuimige maakt hem zo leuk. Douni schreef:Staan Cin, Clips en Ko ook niet daar? Anders lijkt het er wel heel veel op.
fransheijs schreef:Wel even een leuke: Wat moet er rijtechnisch aan verbeterd worden? (vind ik namelijk een loze opmerking)

free schreef:fransheijs schreef:Wel even een leuke: Wat moet er rijtechnisch aan verbeterd worden? (vind ik namelijk een loze opmerking)
Wel ten eerste loopt hij achter de loodlijn met zijn neus. Voor zijn leeftijd vind ik hem ook al veel te opgericht lopen. Op de laatste foto vertoont hij wel een leuk voorbeen maar het achterbeen blijft teveel achter daar.
veel succes ermee!
maar dat is het mooie aan paardrijden: er zijn vele wegen naar Rome en er is niet 1 helemaal goeie. Vandaar ben ik ook blij met jullie commentaar! Maar onderbouw het ook een beetje en ga niet zeggen: zijn achterhand is slecht, of rijtechnisch moet er het een en ander verbeterd worden! Daar hebben we allemaal niets aan natuurlijk, want dat zijn gewoon literaire opmerkingen die iedereen wel 1000 keer hoort en gehoord heeft zonder dat het gestaafd is!

M_A_X_ schreef:kimmie1 schreef:
Zal nu wel half bokt over me heen gaan krijgen maar zou zelf graag wat meer lengte zien. Vind het paard erg opgericht en bij elkaar/verzameld gereden worden.
Nouw ik ben het helemaal met je eens!! cker z'n jong paard!! lekker op lengte rijden!!
Maar mooi paard hoor!!