Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:de instructrice had wel een bijzetteugel er aan gedaan, maar tosca was heel licht in de hand en ze luisterde heel goed!!
)
Maxielover schreef:Apart, van die gele manen bij een haf !! Staat der wel. Maarre, als je caveletti's rijdt moet je ook in de verlichte zit, hoor !! Dat meisje op Moonlight deed het ook amper boven de hindernis, niet echt netjes tegenover je paard... Jij rijdt erg netjes vindt ik, je zit mooi rechtop en je handen zitten ook netjes. Keurig hoor !!

Citaat:Lief zeg dat roze!
het ziet er alleen naar uit dat het een betje te makkelijk voor ze is
waar heb je die gehaald?? rosaenbeer schreef:Hele leuke foto's en ik vind het ook een leuk paardje. Heb alleen wel 1 opmerking...
Rijden jullie bij deze fotos niet erg dicht achter elkaar aan? Zo ziet het er wel uit, en wat meer afstand houden lijkt me wel verstandiger. Als het voorste paard had geweigerd was jij er bovenop geknalt. *of je had heel snel de rem moeten vinden...*
Niet als kritiek opvatten, gewoon een tip...
als ze een eind achter moonlight liep, sneed ze alle hoeken af! daarom hield ik dr op de rechte lijn in, en liet dr daarna gaan, ze moest ook harden dan moonlight, anders redde ze de 2 galopsprongen tussen de2 hindernissen net niet! ilovejuno schreef:het rose dekje is idd echt mooiwaar heb je die gehaald??
lisjuhsproet schreef:Lief zeg dat roze!
het ziet er alleen naar uit dat het een betje te makkelijk voor ze is
maar we springen niet zo vaak, en om gelijk heel hoog te gaan! dit was voor tosca de eerste keer dat we een dubbelsprong namen!