Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
crossmonster schreef:rijkunstig mag het allemaal wat beter, maar jullie zijn een leuke combi !!
laat je zijn tanden regelmatig nakijken? hij lijkt op de foto's namelijk zijn hoofd nogal wat te kantelen, rijd hem ook meer over de rug, hij loopt nu op de voorhand en te strak in zijn rug\
ik denk dat jullie met goede instuctie nog een heel eind zullen komen !!

Missouri schreef:crossmonster schreef:rijkunstig mag het allemaal wat beter, maar jullie zijn een leuke combi !!
laat je zijn tanden regelmatig nakijken? hij lijkt op de foto's namelijk zijn hoofd nogal wat te kantelen, rijd hem ook meer over de rug, hij loopt nu op de voorhand en te strak in zijn rug\
Wilde ik net zeggen
Mooi chique beestje, leuk model, maar een beetje "in het houdinkje" zo op de plaatjes. Te vast in het lijf en de bovenlijn.
Jammer dat het geen vos is met veel wit... :D

crossmonster schreef:rijkunstig mag het allemaal wat beter, maar jullie zijn een leuke combi !!
engeltjuh_15 schreef:Wauw mooi beestje!!
Mijn nichtje heeft ook een nakomeling (merrie) van Gribaldi, ben echt helemaal fan van hem
annet1990 schreef:hoe groot issie.....*sorry* of ben jij klein *sorry* maaar superrr lkkker ding!!!
)
ze is erg mooi!!

Hermesdeux schreef:En dat is waarom ik nou fan ben van Sjakietjuh
He lien, mooie foto die standfoto joh!! Ik had je topic niet eerder gezien. Bente is trouwens ook ingeslapen, vertel je het verhaal nog wel...(staat in VvdD)

Marrepar schreef:Woooow
wat een súper mooi paard heb jij
noekje schreef:Wat een beauty!
mooi donker zwart! ben ik gek op
Zoro schreef:haha ja indd zal lekker warm zijn zo'n jas, ik rijd nog altjid gewoon in een hempje of een polo![]()
Een erg mooi paard, ik heb ook een gribaldi enter ( ma ja wie heeft geen gribaldi)
Ik vind hem indd alleen wat lang in de draf fotow maar kan me voorstellen dat ze wat stijf is in het begin zo ziet het er ook uit, maar ben helemaal fan van jouw paardze is erg mooi!!
Succes met haar, rijd je haar ook al in wedstrijden?