1ste foto's op bokt, dressuurtrutjes ;)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ladylay

Re: 1ste foto's op bokt, dressuurtrutjes ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 18:29

dobbel
Bericht Onderwerp: Re: 1ste foto's op bokt, dressuurtrutjes

leuke beesje hoor, maar het zadel moet echt een stukje naar voren licht echt niet lekker voor het dier hij heeft al niet zo`n lange rug en dan is het niet fijn voor hem zo ver naar achteren,

Verder viel me op dat je wel erg veel en erg vaak stelling naar rechts vraagt en naar links zie ik je eigenlijk niet buigen dit is ook erg slecht en wordt ze erg scheef van,

Hij zal best M zijn maar kan dat hier echt niet in terug vinden, hij lijkt mij vrij geirriteerd en als jij stelling vraagt heeft hij z`n mond erg ver open dit is een soort protest, tong buiten boort geeft vaak aan dat er een aanleunings probleem is,

Verder zitten er ook erg leuke foto`s tussen zo vind ik 9 wel een fijn beeld geven had nog iets rechter gemogen maar hij is wel erg mooi,

succes verder met trainen

Geplaatst: 08 Aug 2005 18

stelling idd veel naar rechts, maar ik doe dan gelijk ernaar naar links, maar dat is niet gefotografeerd....

en idd, ik heb erboven gezet dat het slecht ging vandaag....we waren allebei geirriteerd

en er zijn ook genoeg andere paarden die Z getraind zijn, maar dat houdt niet in dat als je elke dag rijdt, het ook altijd goed gaat , ik bedoel iedereen heeft zo'n zijn mindere dagen en vandaag was er 1 van.......

'barbara m ''''''Flink gedoe voor een haflinger. Oke, je hebt wel een mooie cap.''''''''

thanks, maar in welke richting wil je uit met flink gedoe voor een haflinger ?, zag namelijk in je profiel dat jij er ook 1 hebt
mijn probleem is dat ik vast houdt, zodat hij heel erg gaat leunen

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 18:34

Ja kijk daar zeg je het al, Loslaten is het belangrijkste wat er is, en van veel stelling naar links en rechts wordt hij echt niet losser van een keertje kan geen kwaad maar je doet het echt te gek. enik vind het wel toevallig dat altijd maar alleen rechts is gefotografeerd.

En toch kan ik het meestal wel terug zien deze sjouwt machtig op de voorhand slechte aanleuning veel te veel stelling.

Dat je een slechte dag hebt kan heel goed ik hoop dan ook eens foto`s te zien van een goede dag zodat ik het verschil kan zien.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 22:13

weet ik, maar rijdt er nu maar net anderhalve maand op...krijg niet voor niets priveles...

d'r komen nog meer foto's, maar het gaat steeds beter.....verwacht niet dat het in 1 keer perfect gaat

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 22:21

Nee oke ik hoop ook niet dat je mijn comentaar te negatief opneemt, ik bedoel het goed en wacht dan ook rustig op de volgende foto´s succes met oeffen

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:04

Leuke combinatie, indd zadel iets naar voren leggen..

En wat een zware knol he (wel in de goeie zin hoor ) vind hem wel mooi alleen weet ik niet of het wel handig is in het werk als die zo zwaar is.. en ik vind hem iets te dik

Wat ga je met hem starten dan gelijk M of ben je zelf nog ongeklasseerd?

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:07

Leuk paardje!
Volgens mij heb je je linker beuegel verdraaid als ik het goed zie
En je handen rechtop houden.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:19

Leuk beestjje!! Je beugels kunnen wel een gaat langer!
Ik vind het niet uit zien dat hij op Z niveau loopt of liep..
Maar jullie zijn wel leuke combinatie!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 10:56

''''''Leuke combinatie, indd zadel iets naar voren leggen..

En wat een zware knol he (wel in de goeie zin hoor ) vind hem wel mooi alleen weet ik niet of het wel handig is in het werk als die zo zwaar is.. en ik vind hem iets te dik

Wat ga je met hem starten dan gelijk M of ben je zelf nog ongeklasseerd?'''''''''

hij is al weer heel wat afgevallen, hij heeft namelijk een tijdje stilgestaan, hij krijgt alweer vorm in zijn buik...dus valt mee maar kan nog wel iets meer..maar hij is stevig gebouwd (spierbundel ) , dus slank zal hij wel nooit worden

en waarom zou dat niet handig zijn, ik bedoel okay hij is stevig
gebouwd , maar hij kan wel de oefeningen...achterhand heeft hij er goed onder......

nee ik ben zelf L, dus start hem gewoon in de B

''''''Maaiikii
Bericht Onderwerp: Re: 1ste foto's op bokt, dressuurtrutjes

Leuk beestjje!! Je beugels kunnen wel een gaat langer!
Ik vind het niet uit zien dat hij op Z niveau loopt of liep..
Maar jullie zijn wel leuke combinatie!

Geplaatst: 09 Aug 2005 10:19 '''''''''

hij heeft niet met mij Z niveau gelopen, zover ben ik zelf nog niet, dus kan wel kloppen (had ook nog een poedersuiker dag)

haflingers lopen minder sierlijk dan kwnpers