Bericht Onderwerp: Re: 1ste foto's op bokt, dressuurtrutjes
leuke beesje hoor, maar het zadel moet echt een stukje naar voren licht echt niet lekker voor het dier hij heeft al niet zo`n lange rug en dan is het niet fijn voor hem zo ver naar achteren,
Verder viel me op dat je wel erg veel en erg vaak stelling naar rechts vraagt en naar links zie ik je eigenlijk niet buigen dit is ook erg slecht en wordt ze erg scheef van,
Hij zal best M zijn maar kan dat hier echt niet in terug vinden, hij lijkt mij vrij geirriteerd en als jij stelling vraagt heeft hij z`n mond erg ver open dit is een soort protest, tong buiten boort geeft vaak aan dat er een aanleunings probleem is,
Verder zitten er ook erg leuke foto`s tussen zo vind ik 9 wel een fijn beeld geven had nog iets rechter gemogen maar hij is wel erg mooi,
succes verder met trainen
Geplaatst: 08 Aug 2005 18
stelling idd veel naar rechts, maar ik doe dan gelijk ernaar naar links, maar dat is niet gefotografeerd....
en idd, ik heb erboven gezet dat het slecht ging vandaag....we waren allebei geirriteerd
en er zijn ook genoeg andere paarden die Z getraind zijn, maar dat houdt niet in dat als je elke dag rijdt, het ook altijd goed gaat
, ik bedoel iedereen heeft zo'n zijn mindere dagen en vandaag was er 1 van.......'barbara m ''''''Flink gedoe voor een haflinger. Oke, je hebt wel een mooie cap.''''''''
thanks, maar in welke richting wil je uit met flink gedoe voor een haflinger ?, zag namelijk in je profiel dat jij er ook 1 hebt
mijn probleem is dat ik vast houdt, zodat hij heel erg gaat leunen

(wel in de goeie zin hoor