SMW Ommen (modder!)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jeroentje

Re: SMW Ommen (modder!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 17:04

Er mag nog wel gereageerd worden ook op een nieuwe bladzijde

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 18:25

Jeroentje schreef:
Ja het was echt een super weekend... (en Rosalie123 weet ook wel waarom nog meer)

Nu heb je me wel heel nieuwsgierig gemaakt hoor..

Maar leuke foto's joh!

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 18:26

Thnx Jet... en eeuh als je zussie t wil vertellen mag dat wel haha

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:57

Haha ik denk dat niemand iig nasst de AC lijn heeft gezeten! wie waren de grooms bij Loek? IIg Sita, neem ik aan.

O ja Tonnie, wat betreft die regen. Die man heeft een arabier,dat is echt anders dan een gewone pony,geloof me....

Die kun je niet afstraffen en die blijven een kop erop houden. Mijn pony (nota bene een halfzus)heeft ook een pesthekel aan regen. De andere pony's geef ik een schop, van doorlopen jij. Deze maakt er een drama van (ik smelt! mijn haar zit zo niet goed meer!ik hoor in de woestijn bla bla) zo is ze en gebeurt het op wedstrijd heb ik gewoon pech

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 16:19

Albertine_N schreef:
Haha ik denk dat niemand iig nasst de AC lijn heeft gezeten! wie waren de grooms bij Loek? IIg Sita, neem ik aan.

O ja Tonnie, wat betreft die regen. Die man heeft een arabier,dat is echt anders dan een gewone pony,geloof me....

Die kun je niet afstraffen en die blijven een kop erop houden. Mijn pony (nota bene een halfzus)heeft ook een pesthekel aan regen. De andere pony's geef ik een schop, van doorlopen jij. Deze maakt er een drama van (ik smelt! mijn haar zit zo niet goed meer!ik hoor in de woestijn bla bla) zo is ze en gebeurt het op wedstrijd heb ik gewoon pech

De grooms van Loek waren zeker Sita (die had zo'n super actie: als je mee rwilt weten PB je maar ) en daarnaast nog Robert-Roel van der Bos, die rijdt zelf met dubbelspan friezen klasse 3... Hij werkt ook op het bedrijf waar ik stage liep (stoeterij 't Swarte Paert)... dus zo kennen we elkaar allmeaal weer