Les met Pienie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Re: Les met Pienie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 22:21

Sannah, dat is inderdaad super, en die nieuwe lens is ook fantastisch!

Anoukie, ja we zijn verhuisd, we wonen nu in het Gooi en de paarden bij de Lage Vuursche, bij jou in de buurt dus!

Jurga, dank je!

Samantha, het is jammer dat ik op die laatste foto zo stom kijk, maar ik vond Pienie er zo lief op staan.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:25

Sannah schreef:
Leuk hoor, een vriend die zoveel foto's van je neemt

Het rijden ziet er heerlijk ontspannen uit!

Ik had die camera zelf ingesteld, omdat we in de binnenbak stonden en alle foto's anders donker zouden zijn. Ik had gehoopt dat ze niet bewogen zouden zijn, maar toch zijn ze dat een beetje. Ik ben verder niet een kenner of een ervaringsdeskundige in het maken van foto's hoor

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:28

Stoere foto's Maartje! Pienie ziet er goed uit! En die achtergrond bij je bak thuis.... pff, krijg je zo'n vakantie-gevoel van met die bossen op de achtergrond

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:28

Fijn en ontspannen zo vind ik het er uit zien paard loopt ook heel netjes en je houding vindt ik ook wel goed

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:36

Prima schreef:
Ik had die camera zelf ingesteld, omdat we in de binnenbak stonden en alle foto's anders donker zouden zijn. Ik had gehoopt dat ze niet bewogen zouden zijn, maar toch zijn ze dat een beetje. Ik ben verder niet een kenner of een ervaringsdeskundige in het maken van foto's hoor

Voor binnenbakfoto's zijn ze niet verkeerd. En dat ze een klein beetje bewogen zijn geeft toch niet, dan zie je in ieder geval dat het paard mooie beweging heeft

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:38

Wij willen nog meer lenzen . Trouwens die buitenfoto's waren ook al bij slecht licht en heb ik dus de camera ook handmatig ingesteld. Ik snap alleen niets van die parameters (komt omdat ik de gebruikershandleiding nooit heb gelezen)

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 09:52

Pava schreef:
Stoere foto's Maartje! Pienie ziet er goed uit! En die achtergrond bij je bak thuis.... pff, krijg je zo'n vakantie-gevoel van met die bossen op de achtergrond

Haha, dat heb ik nog steeds na ruim een maand!
Maar nu met die regen ga ik het bos niet in, want die van mij zijn nogal zeikerig met plassen. Een paar dagen geleden ging ik even met Pienie, en ze was al ontzettend dapper voor haar doen want ze liep namelijk als het moest door kleine plassen of ging er strak langs (vroeger durfde ze dan niet eens in de buurt te komen en ging dan al 10 meter van tevoren een grote nek opzetten en blazen...tut). Maar op een gegeven moment kwam ik bij een pad dat echt helemaal onder water stond. Toen ben ik maar omgekeerd.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:10

Ik zat al te denken, Pienie.. wie is Pienie? Heeft Jura een Pienie? Heb ik iets gemist? Dus had even in je profiel gespiekt en zag dat Razinda omgedoopt is tot Pienie .

Maar had haar niet eens herkend! Ze ziet er mooi uit! En het rijden ziet er ook supernetjes uit

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:12

Ziet er goed uit!
Mooi paardje ook.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:18

razinda is iid omgedoopt tot een Pienie.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 22:48

Ja maar dat ging wel geleidelijk. Ik zei altijd 'zinniepinnie' en toen is dat langzaam 'Pienie' geworden. Als we het nu over de paarden hebben is het 'de pien' en 'de jur'. Pienie is ook echt 'een pien'.