Anoukie, ja we zijn verhuisd, we wonen nu in het Gooi en de paarden bij de Lage Vuursche, bij jou in de buurt dus!
Jurga, dank je!

Samantha, het is jammer dat ik op die laatste foto zo stom kijk, maar ik vond Pienie er zo lief op staan.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Sannah schreef:Leuk hoor, een vriend die zoveel foto's van je neemt![]()
Het rijden ziet er heerlijk ontspannen uit!
Prima schreef:Ik had die camera zelf ingesteld, omdat we in de binnenbak stonden en alle foto's anders donker zouden zijn. Ik had gehoopt dat ze niet bewogen zouden zijn, maar toch zijn ze dat een beetje. Ik ben verder niet een kenner of een ervaringsdeskundige in het maken van foto's hoor
. Trouwens die buitenfoto's waren ook al bij slecht licht en heb ik dus de camera ook handmatig ingesteld. Ik snap alleen niets van die parameters (komt omdat ik de gebruikershandleiding nooit heb gelezen) Pava schreef:Stoere foto's Maartje! Pienie ziet er goed uit! En die achtergrond bij je bak thuis.... pff, krijg je zo'n vakantie-gevoel van met die bossen op de achtergrond

Heeft Jura een Pienie? Heb ik iets gemist? Dus had even in je profiel gespiekt en zag dat Razinda omgedoopt is tot Pienie
.