Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ziet er goed uit hoor, leuke combi zijn jullie. Veel plezier en succes met haar

sphinxie schreef:Ze is echt mooi geworden! (Heb je vorig jaar met de oefenavond van de PAVO cup gezien.) Gefeliciteerd! Leuk om een halfzusje van die van mij te zien. Mijne loopt inmiddels M1 en wellicht dat ik haar volgend jaar laat dekken, er is een fokker hier in de buurt die helemaal weg van haar is en die wil graag een veulen van haar.

Leuk paard heb je 
astridh schreef:, leuk om te zien dat het zo goed gaat. Dat ik het een mooie merrie vind weet je al
).
abigaillover schreef:Ziet er goed uit!Leuk paard heb je
Dit is in Nieuwe Wetering, of niet?

Missouri schreef:Waarom ben je zenuwachtig met zo'n paard onder je komt???

was het erg spannend die wedstrijd en gefeliciteerd van Yvonne (mijn moeder) wat leuk dat je 2 bekers heb gewonnen vind het echt cool voor jou waren er veel mensen.

seepie schreef:mooie foto`s van tif en jou ook geinigwas het erg spannend die wedstrijd en gefeliciteerd van Yvonne (mijn moeder) wat leuk dat je 2 bekers heb gewonnen vind het echt cool voor jou waren er veel mensen.
Groeten Quinta en Sharon
)

Blijenata schreef:En echt super gaaf dat jouw merrie door UB40 is gedekt, die was zo gaaf (op de hengstenkeuring in den bosch gezien en ik was gelijk verliefd

Ze loopt zo mooi
ze is ook gewwon een mooi paard
!! Ik ben echt heel erg benieuwd naar het dr veulen.... I_love_noor schreef:Hey lisetteZe loopt zo mooi
ze is ook gewwon een mooi paard
!! Ik ben echt heel erg benieuwd naar het dr veulen....

)