mooie fries hoor alleen loopt beetje te diep!!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Nikki_jimmy schreef:Losgooien helpt niet echt als je hem "goed" aan de teugel wil rijden..
Je moet juist je teugels strak(niet té strak) nemen, en naar je hand toe drijven.. en ik reed 1 x op zo'n veldje, maar dat doe ik niet weer
Groetjes Nikki
xKatleentjex schreef:Probeer oneliners als "heel mooi beestje" en "mooie foto's" achterwege te laten.
Verder heb je een hele mooie fries, tips zijn al gegeven. Alleen zou ik in het vervolg toestemming vragen om het grasveld te gebruiken. De kans dat die man foto's heeft gemaakt als bewijsmateriaal bestaat immers. Ik zou er zelf ook niet gelukkig mee zijn als een ruiter mijn stuk grond naar de knoppen rijdt, en omdat niet-ruiters ruiters vaak durven veralgemenen kan dat een slechte naam voor de paardensport geven

noukske schreef:Gaan we weer![]()
Mssn vind die man het wel een prachtig paard om te zien en wil ie daarom een paar foto's! Meteen vallen mensen weer over haar heen met een hoop speculaties etc!
Leuke fries hoor
Ik heb zelf vaak genoeg op een veld gereden, en als mensen het er niet mee eens waren hebben we dat rustig besproken en is er niets meer aan de hand.
De mens heeft een mond, de meeste gebruiken die ook..
) maar goed, we *tenminste ik* probeer haar met zo'n reactie een beetje te waarschuwen voor enige conseqeunties...
of ik heb gewoon erover heen gelezen
nee hoor geintje vind het wel een leuke combinatie.hij loopt idd wat te diep amar dat is al gezegt.en dat grasveld ach
en je maakt er geen andere mensen boos mee. k vind het ook een mooie fries.
Met gelukkig dan nog wel een sloot ertussen, want meestal staan er ook wel vissers en pennymeisjes te kijken en soms zelfs foto's te maken
Wat dat betreft maakt het dus niet veel uit, maar het weiland is nogal hobbelig, en er staan koeien in, dus toch niet echt ideaal ...