) Is altijd wel een mooi en groot concour... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Is altijd wel een mooi en groot concour...
)
Kijk maar even in m'n profiel, herken je vast wel, je fietst er zo vaak lang ja.
Jettie schreef:Hee Marlies, wist niet dat jij ook op bokt zat! (zit je ook nog niet zo lang natuurlijk)
Haha, en nu moet je maar weten wie ik ben.Kijk maar even in m'n profiel, herken je vast wel, je fietst er zo vaak lang ja.
Ziet er goed uit hoor, leuk dat je bij Trientje lest!
maar dat heb je cker al van je moeder gehoort.. ik heb nl de papieren van je moeder gekregen!! het gaat met jou ook leuk op de fries
super.!!

mooie pony
annetjuh1988 schreef:eej marlies!
mooie foto's hoor.. t gaat nu echt wel een stuk beter dan eerst..
super johh dat je al een winstpuntje hebt ondertussen
morgen ook allebij maar ff 1 erbij?? nou jaa ik zie je morgen wel..
suc6 morgen!!
groetjes.. Annet
Muislover schreef:Ziet er netjes uitmooie pony
little_love schreef:he hoi ik zag de instructrieze is dat trientje ???? groetjes maaike

bonnielove schreef:ze mag best wat hoger/opgerichter lopen ze loopt nu vaak wat te diep!
Verder ziet het er heel leuk uit hooren mooi paardje hoor:P
ik heb zelf ook een New Forest gehad geen papier ofzo maar wel heel lief en mak beestje

fresco schreef:Ziet er leuk uit hoor!
Spannend he, voor het eerst starten.
Je moet wel even je bit wat hoger hangen want die hangt echt te laag.
En ik heb het idee dat het ook te groot is, het komt namelijk een heel stuk uit de mond.
Dat moet je maar even laten controleren door je instructrice.
Succes met je eerste wedstrijd!
ik ben zelf al weer gestopt!
EN jah ik weet dat mijn bit te laag hangt! En ik heb mijn instructrice. er ook naar laten kijken! en die vond het zo goed
*
Veel succes nog verder! M_A_X_ schreef:Marwszjeuh schreef:Leuke foto's!
Ben jij nou zo lang of is Maxima gewoon klein?
Mijn pony is 142 hoog en aangezien mijn gewicht en lengte pas ik er nog makkelijk op!!Rieta schreef:heyyy
Leuke foto's hoor wanneer ga je officieel starten ??? Maar ben je niet al bijna 18??
Maar ziet er leuk uit hoor Zie je wel weer op les
Groetjes rieta
Ik heb nu net mijn startkaart binnenen mijn eerste wedstrijd is eind augustes.. En jah ben al lang 18!!..
maar ik rij dit jaar uit bij de pony's en dan moet ik volgend jaar wel bij de paarden starten..
Groetjes!! marlies