Van mij mag het zadel wel ietsje naar achteren en je onderbenen iets meer naar voren. Probeer hem wat langer te laten in zijn hals. Succes op de Gelderse!
Leuk paardje hoor. Laat je de sperriem gewoon dicht als je het hoofdstel aan doet, en doe je die dan als laatste over de neus trekken? Dat lijkt net zo omdat de neusriem op de neus lager zit dan op de kin zeg maar. Daardoor komt zn hoofdje een beetje apart uit vind ik..
Nee ik vind dat het zadel goed ligt en haar benen liggen elke keer naar achteren omdat ze elke keer aandrijft op de fotow behalve als ze stil staat maar dan heeft ze haar benen te ver naar voren liggen.. dus k denk dat haar benen wel goed liggen alleen denk om je tenen die moeten naar binnen
Ik vind het er beter uitzien dan de fotws die ik laatst heb gezien, volgens mij zit er wel vooruitgang in, trouwens wat jammer van die bult hopen dat het over gaat egt sneu..
Misschien bij het instappen wat dieper instellen. En lijkt het nou zo of zit het bit naar mijn idee wat hoog? Ik vind het er zéker niet slecht uitzien hoor, komt vast wel goed!!
ziet er nog wel redelijk uit ik vind zelf persoonlijk ook dat pride wat de rug weg drukt,maar ook de halsbespiering is wat slap,waardoor die achter de loodlijn loopt...
Zn neusriem zit wel laag lijkt het zo, gek als je er naast staan lijkt het niet zo? Ff kijken morgen.
Op rest van commentaar, ik denk dat ik het allemaal niet al te serieus kan nemen eigenlijk. Als ie zo last heeft logisch dat ie niet voorwaarts was en ik me kapot dreef en zn rug weg drukken enzo. Ach misschienhad ik deze foto's niet moeten plaatsen dan.
Maar die bult had er niks mee te maken, bleef oud te zijn ofzo en toen de DA er in kneep gaf hij geen kick. Hij had haken, dus die zijn nu weg gevijld. Maar hij loopt nog verschrikkelijk toen ik er vandaag even op ging, nog veel erger dan dit. Dus kans dat gelderse niet door gaat.
Wat klote! Ik hoop voor je dat hij vandaag en morgen en overmorgen natuurlijk weer lekker gaat! Mijn paard had ook haken die zijn ook gister weggevijlt toevallig