Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrittJl0ver schreef:Elsemiekje schreef:Maar die verkoopt hem toch niet 1 2 3?
Is het trouwens een verzorgpaard of een leasepaard? Of een derde optie mischien?
pietpiraat schreef:leuke foto's!!![]()
heb je daar een beetje mooi weer gehad?
BrittJl0ver schreef:Kristel, met spring- en crossfoto's van Britt heb ik haar echt nog nooit niet vrolijk zien kijken!(maarja vandaag heb ik het ook gepresteerd om 186 punten met een M1proefje te halen, mn persoonlijk record vanaf nu
)
capopjekop schreef:BrittJl0ver schreef:Kristel, met spring- en crossfoto's van Britt heb ik haar echt nog nooit niet vrolijk zien kijken!(maarja vandaag heb ik het ook gepresteerd om 186 punten met een M1proefje te halen, mn persoonlijk record vanaf nu
)
Toch vind ik haar nu heel blij ogen
pandoer schreef:Heeejjaa volgens mij heb ik jou ook wel gezien..
![]()
was leuk he!!heb je msn? mijne is kisses_charlie@hotmail.com
ga je volgend jaar ook M/Z?doe maar wel
![]()
haha mjaa ik spreek je nog wel.. Kuss
Walco_Aqua schreef:Leuke foto's! Ik heb jou ook gezien op Jumping de Drie Linden in Zeeland.
Walco_Aqua schreef:Leuke foto's! Ik heb jou ook gezien op Jumping de Drie Linden in Zeeland.
Ilkkah schreef:gaaf!
die waterbak is leuk!
BrittJl0ver schreef:Walco_Aqua schreef:Leuke foto's! Ik heb jou ook gezien op Jumping de Drie Linden in Zeeland.
ooh, zie het al, jij bent Laura
heb jou ook gezien, jij moest tegen mijn broer rijden op zondag..
toen was je nog 3e en mn broer 5e
wel jammer dat Lyon nu te koop staat..
Walco_Aqua schreef:Walco_Aqua schreef:Ja jouw broer reed het klassieke parcours HC en ik moet altijd tegen hem rijden met het NRPS. Ik word 18 en ga studeren dus moet ik mn pony's helaas verkopen. Echt suuuuuper jammer
ja klopt, zn pony zat in de stop.. vandaar..
echt super jammer dat je Lyon nu moet verkopen, vind jullie altijd zo'n leuke combinatie!!
BrittJl0ver schreef:ja klopt, zn pony zat in de stop.. vandaar..
echt super jammer dat je Lyon nu moet verkopen, vind jullie altijd zo'n leuke combinatie!!