Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Anjatjeuh schreef:xx_ananda_xx schreef:en een band om de flanken is voor merries ook genoeg om te reageren mijn merrie wordt al kwaad als ik dr flanken poets.
en idd dan maar penny
Dat heeft dus niets met mishandeling te maken... Heeft er gewoon mee te maken dat je paard dat niet gewoon is, en daar dus op reageert. Zoals de paarden in de ring instinctief reageren met bokken en steigeren om dat ding van hun rug te krijgen omdat het wel eens een roofdier zou kunnen zijn, NIET omdat ze pijn hebben.
LiSSy schreef:en als je het dan zo erg vind en zoveel commentaar hebt ga het dan eens eerst met eigen ogen bekijken!
bah

bren schreef:mag je mij vertellen waarom dan die band zo strak om de lies gebonden zit?
xx_ananda_xx schreef:ja he nu is me paard ineens weer niet goed :S
gelukkig dat je dit goed kan beoordelen omdat je me paard natuurlijk al jáááren kent maja ik hou verder me mond wel
Anjatjeuh schreef:xx_ananda_xx schreef:en een band om de flanken is voor merries ook genoeg om te reageren mijn merrie wordt al kwaad als ik dr flanken poets.
en idd dan maar penny
Dat heeft dus niets met mishandeling te maken... Heeft er gewoon mee te maken dat je paard dat niet gewoon is, en daar dus op reageert. Zoals de paarden in de ring instinctief reageren met bokken en steigeren om dat ding van hun rug te krijgen omdat het wel eens een roofdier zou kunnen zijn, NIET omdat ze pijn hebben.
Jackieboy schreef:en als iedereen dit zo zielig vind en vind dat dit verboden moet worden.. waarom vist half nederland dan zonder dat dan ook maar 1 iemand daar wat van zegt
Fitch schreef:Hey, mooie foto's, leuk dat je dat allemaal mee maakte! Ik heb in Californie gewoond en daar heb ik ook gebarrelracet (is dat een woord??) met mijn Arabiertje, Cinnamon!![]()
Zo'n stier heeft volgens mij een beter leven dan z'n broertjes die allemaal naar de slacht gaan...
bren schreef:Fitch schreef:Hey, mooie foto's, leuk dat je dat allemaal mee maakte! Ik heb in Californie gewoond en daar heb ik ook gebarrelracet (is dat een woord??) met mijn Arabiertje, Cinnamon!![]()
Zo'n stier heeft volgens mij een beter leven dan z'n broertjes die allemaal naar de slacht gaan...
volgens mij kunnen ze dan maar beter naar de slacht gaan![]()
bren schreef:Fitch schreef:Hey, mooie foto's, leuk dat je dat allemaal mee maakte! Ik heb in Californie gewoond en daar heb ik ook gebarrelracet (is dat een woord??) met mijn Arabiertje, Cinnamon!![]()
volgens mij kunnen ze dan maar beter naar de slacht gaan
Snoevie schreef:okey ik sta open voor ieders mening en uitleg.......nu wil ik wel weten waarom die band dan wel rond de flanken van een rodeopaard zit als het niet de bedoeling is om ze pijn te doen(sorry als ik er overheen gelezen heb)