eindelijk bonte schone@work!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Re: eindelijk bonte schone@work!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 10:22

mooi paardje! alleen wat anderen al zeggen, meer rechtop zitten. en buiten dat viel me op dat je naar beneden kijkt... t lijkt net alsof je goud aan het zoeken bent verder lijkt het op sommige foto's alsof je paard een beetje geforceerd loopt, dus gewoon in een houding getrokken ipv ontspannen gebogen... maar dat is mijn mening....

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:02

sorry hoor maar jij geeft wel op iedereen commentaar ( zou oowk nog wel op mijn pony komen dat hij zo diep loopt) maar je zit zelf ook niej al te netjes en je hakken laag houden en rug recht en hij hangt ook nog bij een paar foto's

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:17

Gaaf paard hoor, beetje veel wit! Maar hele mooie gangen, en je rijd hem heel netjes! Ik vind het beeld er goed uitzien.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:37

Bonte schone ? Kvind hem nog redelij vies hoor
Wel mooi paard en je rijdt ook netjes hoor

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 22:02

Daffiejj schreef:
sorry hoor maar jij geeft wel op iedereen commentaar ( zou oowk nog wel op mijn pony komen dat hij zo diep loopt) maar je zit zelf ook niej al te netjes en je hakken laag houden en rug recht en hij hangt ook nog bij een paar foto's

ik weet niet waar ik commentaar op jouw paard heb gegeven, maar ik heb zo het idee dat je dat niet zo leuk vond
maar ja, je zet de foto's toch hier omdat je wil horen wat andere er van vinden? ik zeg toch ook niet dat ik het allemaal beter kan en doe? iedereen mag ook op mij commentaar hebben hoor, daar leer je toch van?
maar ik zag al dat jou topic opslot is gedaan omdat je niet tegen wat kritiek kon over je paard/ manier van rijden.
nog steeds zie ik trouwens mij niet staan met commentaar hoor, maar misschien was dat dan een ander topic?
als je de link kan plaatsen zou ik die graag nog eens willen zien