Otto @ work op de Kievit

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: Otto @ work op de Kievit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:51

Heel leuk paard
Ziet er netjes uit

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 11:40

[/quote]

Hum.. eind september had ik al andere plannen, maar misschien ergens in oktober???
En tuurlijk ga jij die wedstrijd in Schoonhoven M2 starten, kan jij best
Hoe pakt hij de travers op, lukt dat al een beetje??[/quote]

Voor oktober hebben wij nog helemaal niets gepland staan. Ja, aan het eind van de maand weer gewoon thuis natuurlijk. Ik weet het allemaal nog niet hoor, hangt er ook een beetje vanaf hoe hij straks uit de wei komt en wat mijn instructrice zegt. De overgang naar het M2 is best zwaar De travers heeft hij al wel onder de knie. Het moet alleen allemaal nog veel meer bevestigd worden en flitsender

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:39

Leuke foto's

Kievit. Haaha

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 13:44

rakkertje13 schreef:
Leuke foto's

Kievit. Haaha

Haha, als je mijn bekers ziet, ga je nog veel harder lachen...dat zijn nml.kievitbekers! Oftewel een soort standaard met dan ip van een kelk een vogeltje...

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 18:29

OTTI schreef:
Voor oktober hebben wij nog helemaal niets gepland staan. Ja, aan het eind van de maand weer gewoon thuis natuurlijk. Ik weet het allemaal nog niet hoor, hangt er ook een beetje vanaf hoe hij straks uit de wei komt en wat mijn instructrice zegt. De overgang naar het M2 is best zwaar De travers heeft hij al wel onder de knie. Het moet alleen allemaal nog veel meer bevestigd worden en flitsender

Ik denk ook dat M2 vies tegen zal vallen... maargoed dat weten we pas als we het eenmaal geprobeert hebben met onze spikkels

Welke vereniging is "thuis" ookal weer?? Misschien kom ik dan gewoon wel bij jullie starten En heb je ook al een datum waarop die wedstrijd gepland staat?? Dan kan ik hem vast in de agenda zetten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 20:11

Schoonhoven! En ik ben het wedstrijdsecretariaat.......september is 24 en 25, maar je moet wel kiezen welke dag, dus niet alletwee! Als je beslist mee te doen stuur dan even een mail naar wedstrijdsecretariaatZVR@freeler.nl (ben ik) dan zet ik je op de lijst!

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 08:31

Inderdaad, Schoonhoven - Zilverstadruiters. De data in oktober zijn 29 en 30 oktober. In principe is het altijd het laatste weekend van de maand, behalve in december (ivm kerst) en af en toe in maart/april wanneer pasen en/of pinksteren in zo'n weekend vallen. Geef even een brul op welke dag je mee wil doen, dan schrijf ik mij ook op die dag in. Overigens kun je je pas inschrijven op de voorlaatste wedstrijddatum, dus in dit geval 24 september...

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 09:37

Ohh als het starten ook op zaterdag kan dan wil ik wel op 24 september meedoen, denk dat ik dan wel al in de M2 start
Alhoewel de travers nog niet genoeg bevestigd is, maargoed ik beschouw de overstap naar een hogere klasse zoiezo de eerste maanden als oefening

OTT doe jij dan ook op zaterdag mee??? Zou wel leuk zijn, kunnen we eindelijk de oh zo lang verwachte foto's maken

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 09:53

Doe maar M2 dan allebei, want als jullie M1 blijven, kan ik die foto's niet maken!!!!!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 09:56

daffodil schreef:
Doe maar M2 dan allebei, want als jullie M1 blijven, kan ik die foto's niet maken!!!!!

Ha ha, da's een goeie

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 10:58

daffodil schreef:

Je maakt zelf de planning, dus dat moet lukken!!!

Cinzano schreef:
Ohh als het starten ook op zaterdag kan dan wil ik wel op 24 september meedoen, denk dat ik dan wel al in de M2 start
Alhoewel de travers nog niet genoeg bevestigd is, maargoed ik beschouw de overstap naar een hogere klasse zoiezo de eerste maanden als oefening

OTT doe jij dan ook op zaterdag mee??? Zou wel leuk zijn, kunnen we eindelijk de oh zo lang verwachte foto's maken

Ok, 24 september staat!!! Als we niet in dezelfde klasse starten, kan ik Ot alsnog gewoon van stal plukken voor de foto's
Wij moeten ook de komende maanden nog in de klasse groeien hoor! En dan gaan we ook nog naar binnen Volgens Ot zitten er nml. (vooral thuis) boskabouters in de binnenbak en dan moet je altijd zo snel mogelijk de hoek uitspringen of, indien mogelijk, de hoek totaal vermijden. Erg leuk met de contra, not!!!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:08

OTTI schreef:
Cinzano schreef:

Ok, 24 september staat!!! Als we niet in dezelfde klasse starten, kan ik Ot alsnog gewoon van stal plukken voor de foto's
Wij moeten ook de komende maanden nog in de klasse groeien hoor! En dan gaan we ook nog naar binnen Volgens Ot zitten er nml. (vooral thuis) boskabouters in de binnenbak en dan moet je altijd zo snel mogelijk de hoek uitspringen of, indien mogelijk, de hoek totaal vermijden. Erg leuk met de contra, not!!!

24 September dus... EINDELIJK
Nou zal Daf gelijk een officieel mailtje sturen met mijn aanmelding voor zaterdag 24 sept. in de M2 (oh oh)

(nu maar hopen dat Cin niet helemaal vergeet hoe het moet na die bos-vakantie dat wordt nog even hard doortrainen dus )

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:09

OTTI schreef:
daffodil schreef:

Je maakt zelf de planning, dus dat moet lukken!!!

Ja lolbroek, maar als jullie in de M1 blijven hangen, daar zit ik ook in weet je nog??? Dus nee, dan geen foto's door mij!!!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:10

Das goed 10, dan gooi ik je mail direct naar de officiële september map, zit nu op mn werk, dus daar kan ik toch niet bij. Vandaar dat de mail zo handig is!!!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:18

daffodil schreef:
Das goed 10, dan gooi ik je mail direct naar de officiële september map, zit nu op mn werk, dus daar kan ik toch niet bij. Vandaar dat de mail zo handig is!!!

Als het goed is heb je de mail binnen
Heb het in de mail ookal gevraagd, maar kan je me dan nog even per pm of mail laten weten waarheen ik de coupons kan versturen?

Tot de 24-ste!!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:20

Mooi paardje hoor
ZIet er netjes uit

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:54

wat een leuk paard... van ons waren er ook een aantal naar de kieviet gegaan .. en op je laatste foto staa er gloof ik eentje van ons... dat meisje op die voskleurige pony met die smalle bles...

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 12:15

Cinzano schreef:
24 September dus... EINDELIJK
Nou zal Daf gelijk een officieel mailtje sturen met mijn aanmelding voor zaterdag 24 sept. in de M2 (oh oh)

(nu maar hopen dat Cin niet helemaal vergeet hoe het moet na die bos-vakantie dat wordt nog even hard doortrainen dus )

Nou, inderdaad eindelijk de "fotosessie"...ha, en dan het fototoestel vergeten

OrissE_GipsY schreef:
wat een leuk paard... van ons waren er ook een aantal naar de kieviet gegaan .. en op je laatste foto staa er gloof ik eentje van ons... dat meisje op die voskleurige pony met die smalle bles...

Leuk! Zo zijn we ook op de fotosessie met Cinzano en Otto gekomen...mijn vriendin had foto's gemaakt van mij in Zoetermeer en op een aantal foto's stond Cinzano ook toevallig. Onze paarden lijken best op elkaar, dus dat was wel grappig! Eind september openen we dus een topic "zoek de verschillen"

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 12:39

OTTI schreef:
Eind september openen we dus een topic "zoek de verschillen"

Dat gaan we zeker doen!!!
Leuk!!