Ziet er netjes uit
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

De travers heeft hij al wel onder de knie. Het moet alleen allemaal nog veel meer bevestigd worden en flitsender
rakkertje13 schreef:Leuke foto's
Kievit. Haaha
OTTI schreef:Voor oktober hebben wij nog helemaal niets gepland staan. Ja, aan het eind van de maand weer gewoon thuis natuurlijk. Ik weet het allemaal nog niet hoor, hangt er ook een beetje vanaf hoe hij straks uit de wei komt en wat mijn instructrice zegt. De overgang naar het M2 is best zwaarDe travers heeft hij al wel onder de knie. Het moet alleen allemaal nog veel meer bevestigd worden en flitsender

En heb je ook al een datum waarop die wedstrijd gepland staat?? Dan kan ik hem vast in de agenda zetten

daffodil schreef:Doe maar M2 dan allebei, want als jullie M1 blijven, kan ik die foto's niet maken!!!!!
daffodil schreef:Doe maar M2 dan allebei, want als jullie M1 blijven, kan ik die foto's niet maken!!!!!
Cinzano schreef:Ohh als het starten ook op zaterdag kan dan wil ik wel op 24 september meedoen, denk dat ik dan wel al in de M2 start
Alhoewel de travers nog niet genoeg bevestigd is, maargoed ik beschouw de overstap naar een hogere klasse zoiezo de eerste maanden als oefening
OTT doe jij dan ook op zaterdag mee??? Zou wel leuk zijn, kunnen we eindelijk de oh zo lang verwachte foto's maken
Volgens Ot zitten er nml. (vooral thuis) boskabouters in de binnenbak en dan moet je altijd zo snel mogelijk de hoek uitspringen of, indien mogelijk, de hoek totaal vermijden. Erg leuk met de contra, not!!!
OTTI schreef:Cinzano schreef:Ohh als het starten ook op zaterdag kan dan wil ik wel op 24 september meedoen, denk dat ik dan wel al in de M2 start
Alhoewel de travers nog niet genoeg bevestigd is, maargoed ik beschouw de overstap naar een hogere klasse zoiezo de eerste maanden als oefening
OTT doe jij dan ook op zaterdag mee??? Zou wel leuk zijn, kunnen we eindelijk de oh zo lang verwachte foto's maken
Ok, 24 september staat!!! Als we niet in dezelfde klasse starten, kan ik Ot alsnog gewoon van stal plukken voor de foto's![]()
Wij moeten ook de komende maanden nog in de klasse groeien hoor! En dan gaan we ook nog naar binnenVolgens Ot zitten er nml. (vooral thuis) boskabouters in de binnenbak en dan moet je altijd zo snel mogelijk de hoek uitspringen of, indien mogelijk, de hoek totaal vermijden. Erg leuk met de contra, not!!!

dat wordt nog even hard doortrainen dus
) OTTI schreef:daffodil schreef:Doe maar M2 dan allebei, want als jullie M1 blijven, kan ik die foto's niet maken!!!!!
Je maakt zelf de planning, dus dat moet lukken!!!![]()
daffodil schreef:Das goed 10, dan gooi ik je mail direct naar de officiële september map, zit nu op mn werk, dus daar kan ik toch niet bij. Vandaar dat de mail zo handig is!!!

van ons waren er ook een aantal naar de kieviet gegaan .. en op je laatste foto staa er gloof ik eentje van ons... dat meisje op die voskleurige pony met die smalle bles...
Cinzano schreef:24 September dus... EINDELIJK
Nou zal Daf gelijk een officieel mailtje sturen met mijn aanmelding voor zaterdag 24 sept. in de M2 (oh oh)
(nu maar hopen dat Cin niet helemaal vergeet hoe het moet na die bos-vakantie dat wordt nog even hard doortrainen dus )
OrissE_GipsY schreef:wat een leuk paard... van ons waren er ook een aantal naar de kieviet gegaan .. en op je laatste foto staa er gloof ik eentje van ons... dat meisje op die voskleurige pony met die smalle bles...
OTTI schreef:Eind september openen we dus een topic "zoek de verschillen"![]()