Verkeerde beenligging, hoe verbeteren?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SHALALA

Re: Verkeerde beenligging, hoe verbeteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 09:05

Ik heb ook met Wintec zadel gereden, op Onyx en Ayelt(haf) , en heb nooit echt probleem gehad... Je moet net zoals josiej zegt je benen aangesloten houden, als het goed is heb je ook van die kniewrongen bij het zadel zitten...(heb ze erafgehaald )
Probeer het maar eens; het helpt echt

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 09:23

[quote="MarchaL"]Een tijdje terug kreeg ik van een stalgenootje eens de opmerking dat ik een vrij aparte beenligging had, mijn benen zouden altijd vrij ver naar voren liggen. (...)
Het vreemde is nu dat ik dus wel midden in mijn zadel zit en mijn beugels volgens mij ook gewoon de goede lengte hebben.

Het kan zijn dat de fout niet bij jou ligt maar bij je zadel. Als je zadel niet goed ligt maar bijv. te ver naar achteren gekanteld, kan het dus zijn dat je benen te ver naar voren liggen.
Laat dus een ter zake kundig iemand kijken of je zadel goed ligt.

Rubb0e

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 16:26

Je schrijft dat als je de teugels losser laat dat je dan moeilijk kan lichtrijden??

Trek je dan aan de teugels ofzo?? Miss moet je idd een keer aan de longe gaan en dan kijken of je hetzelfde doet zonder dat je de teugels aanraakt...

Groetjes Ruby