Neonlight schreef:Geen paraplu bij? Ai....dan ben je zeker nat geworden!
gelukkig had ik mijn paraplu en mijn regen pakkie aan gedaan...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Neonlight schreef:Geen paraplu bij? Ai....dan ben je zeker nat geworden!
Neonlight schreef:Leuke foto's! Gelukkig heb je mij er niet opgezet.Ben er ook de hele dag geweest, 's nachts om half 1 naar de stal gegaan, om half 2 met de vrachtwagen aangereden en om 5 uur stonden we als eerste op het terrein. (Bewaking had een foutje gemaakt en de poort te vroeg geopend.
) En koud dat het toen nog was!
Uiteindelijk een leuke dag geweest, jammergenoeg was ons 2-span te druk en hebben we het Nederlands Kampioenschap niet weten te prolongeren, een 2de plaats.![]()
Overigens, de foto van het tweespan en van het tandem waar hackney's bij staat zijn dus geen hackney's maar tuigpaarden.Er was ook geen tandemrubriek voor de hackney's dit jaar.
XlucienneX schreef:Marijkeeee schreef:oh, denk dat Dennis niet zo'n succes had. Soms gaat het goed met hem maar soms dan gaat het cht allemaal mis.
Montreal is een springhengst, die word bereden door een brasilaan. Denk dat hij er niet was met Montreal, want dit is een goedgekeurde hengst en doen soms mee aan zulke wedstrijden, dit keer niet. Maar hij rijd ook nog andere paarden.
Ach ik was er niet, dus ik weet het niet
hallo
Dennis had niet echt veel succes jammer genoeg.. Ernesto zijn stalruiter uit Mexico ook niet. heel erg jammer.
met Petra ging het wel Super..
de Braziliaan deej wel , maar volgens mij geen Montreal. die heeft hij 2 weken terug gereden en volgens mij ook op concours Bedum.
haha Dennis is me bijna Buurman.. machtig figuur en Sandra is een topmeid..
leuke foto's vooral die Friezen ...
Ann_Ick schreef:hey, ik heb lang niet alle foto's er op gezet hoor!
hoe heet je dan? misschien wel foto's.
maar ben jij diegene die het toen opgegeven had?
en welk nummer had je wagentje dan?
), bij de ereklasse kleine maat nr. 66 (Iron Mike, zwarte gkk hengst, stond 7de) en bij de tweespannen heb ik ook nr 66 en nr 2 (vliegende keep
) voorgebracht, stonden 6de en 2de.

Ik ben inderdaad heel erg nat geworden, maar dat had ik er wel voor over
was niet zo leuk.
Neonlight schreef:Ann_Ick schreef:hey, ik heb lang niet alle foto's er op gezet hoor!
hoe heet je dan? misschien wel foto's.
maar ben jij diegene die het toen opgegeven had?
en welk nummer had je wagentje dan?
Ik heb zelf voor het eerst sinds 15 jaar niet meegereden! Ben wel diverse keren met wit pak in de ring geweest. Bij de limietklasse grote maat heb ik nr 46 voorgebracht (Plain's Magic Moments heet die merrie geloof ik, stond laatste), bij de ereklasse kleine maat nr. 66 (Iron Mike, zwarte gkk hengst, stond 7de) en bij de tweespannen heb ik ook nr 66 en nr 2 (vliegende keep
) voorgebracht, stonden 6de en 2de.
@Ann_Ick: volgens mij heb ik jullie zien zitten. Zaten jullie op een korte kant tussen de ingang en uitgang in, en dan iets dichter bij de ingang dan bij de uitgang van de ring? Ik heb daar namelijk een rijtje mensen onder een stuk plastic zien zitten.

Ann_Ick schreef:haha, leuk, wij lekker niet![]()
maar was niet zo leuk, had niet zoveel zicht door die paraplu's voor ons. en die steeds maar pratende vrouwenwas niet zo leuk.
maar vond het echt geweldig, ik ga volgend jaar weer.
er waren van die meisjes die vroegen als ze klaar waren met de wedstrijd of ze ook de rozet mochten hebben.
WIL IK OOK!!! maar ik wou de show ook weer niet missen en dat lijkt zo dom! (12 jaar)
NehnaDagmar schreef:Heeeee hier ben ik ook geweest
Ik heb wel wat naampjes voor je.
Dat meisje die de kur op muziek deed met haar bruine paard was Jiska van den Akker uit Kootstertille, met dit paard was ze vierde geworden op het jongen paarden WK.
De friezentrein was onder leiding van Christa&Jack Laarakkers, heel bekend hier in het Noorden. Als je naar hun site gaat kun je een aantal dingen lezen over de friezen. Ze gaan dit optreden ook voor de koningin geven. En het waren inderdaad 8 friezen. Was zooo mooi.. 2 van de 8 deden op het eind van de kur een stukje passage!
Ik heb een leuke, maar heel erg natte dag gehad, we hadden geen paraplu mee
.