Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Echt goed! Nog mooi nageeflijk ook, echt super! M'n complimenten! Hoelang rij je deze draver al? whisperramse schreef:Toydoll schreef:Hij galopeerd idd mooi, maar er valt me toch iets op,
hier stond ook een draver en die heeft precies hetzelfde galopje, heel weinig sprong lijkt wel, maar ook zo vlak....
Precies hetzelfde als jou paardje eigenlijk, nou vraag ik me af is dat nou iets typsich voor dravers of is het toeval?
ja idd, dat is het.
ze galloperen niet echt rond en zonder sprong.
maar ik vind het best makkelijk zitten

Toydoll schreef:Hij galopeerd idd mooi, maar er valt me toch iets op,
hier stond ook een draver en die heeft precies hetzelfde galopje, heel weinig sprong lijkt wel, maar ook zo vlak....
Precies hetzelfde als jou paardje eigenlijk, nou vraag ik me af is dat nou iets typsich voor dravers of is het toeval?

Alleen maar hard en rechtuit.
Ik heb hem nou bijna 4 jaar en rijd hem nou denk ik 2 jaar echt serieus, en ik vind het fijn om te horen dat mensen zeggen dat het er mooi uitziet want ik heb echt wel dipjes gehad omdat het soms echt moeilijk was om met hem door te rijden, want het ging allemaal zo langzaam.

zet het vilmpje nog eens op de pagina

Mooi paardje!
Nikki_jimmy schreef:Volgens mij heb ik het bewijs gevonden dat er dravers bloed in mijn knol zit, als je naar dit filmpje kijkt(heel mooi overigens) en dan naar dit plaatje:
Wat denken juilie![]()
Ziet er heel leuk uitMooi paardje!
Groetjes Nikki
SplashIsLief schreef:Ik krijg het filmpje niet voor elkaar, maar wie zegt dat dravers niet kunnen galoperen???
Ik heb zelfs met mn dravertje eenp aar keer zevens gereden voor mn galop in de L1, dan zou die niet kunnen galoperen???
Waar hij moeite mee heeft is de stap, hij wil geen grote passen maken.
veel succes!!