Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:Ik was fotograaf vandaag, en omdat ik het graag doe (ik wil er wat verder mee) hier dus de foto's.
Commentaar over het rijden op Marijke wenden aub, commentaar over de foto's op mij!
0mandy0 schreef:zijn dat dan de enigste 2? want op die andere foto's zit je allemaal krom en dat is niet zo heel goed voor je paardje;)
MyLove schreef:Tussen je paard hard laten werken en recht zitten zit een wereld van verschil.
Ik vind dat je altijd recht moet zitten, ook al is het de laatste keer dat je er op rijdt

love_Bianco schreef:Nou dit ben ik dus.
Chavez loopt op het moment niet goed, daarom zijn de teugels zo lang!!
Op mijn houding was ik niet aan het letten, ik wou er meer op letten dat ie er niet vandoor sjeesde want hij had er zin in.
Ik ben op het moment de enigste wat er nog op rijd, maar hij mag nu alleen maar stappen. volgende week gaat hij naar de kliniek en dan is het nog maar de vraag of ik er nog op kan rijden.
Chavez is inderdaad wel braaf, maar hij houd ook erg van een sprintje.
Over martingaals heb ik geen verstand, maar dat ding heeft 8jaar al zo gezeten.
En ik heb hem inderdaad gras laten eten, maar hij heeft erna NIET gedraafd want dat mag nu niet!!!! En het was maar 1 hapje dus.
Verder hoef ik niet van iedereen commentaar op mijn zit, want normaal heb ik alleen las van hakken uitdrukken wat niet lukt! maar vandaag was het meer dat hij even zijn beentjes kon strekken want we hebben nu 4 weken alleen gewandeld!!!
Groetjes Marijke & Chavez
)
love_Bianco schreef:IK WOU ZE ER NIET OPHEBBEN. Nu duidelijk? en dat galopje was om even zijn benen te laten strekken. Ik heb ook maar HEEEEEEl weinig gegalloppeerd. Maar 2x berg op (40m) en een kleine volte zodat Roos een foto in de galop kon maken
en je zit is idd al vaak genoeg gezegt.. maar daar moet je je maar gewoon niet te veel van aantrekken, zolang je t zelf maar weet!
nja moet je zelf maar weten..
love_Bianco schreef:en nog even voor de duidelijkheid. hij loopt alleen linksom kreupel. rechtsom niet. dus heb alleen rechtsom gedraafd (2 rondjes) en rechtsom gegallopeerd. En hij kan niet los in een bak want hier is nergens een bak.
whaha