Chavez en Marijke @ work.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

0mandy0

Re: Chavez en Marijke @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 10:59

zijn dat dan de enigste 2? want op die andere foto's zit je allemaal krom en dat is niet zo heel goed voor je paardje;)

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:11

Ik vind het een heel leuk paardje, ook heel mooi!
Ik hoop dat alles goed gaat komen met je paardje....

Maar 1 puntje kritiek.. Je hoeft niet zo boos te reageren als mensen kritiek hebben op je houding! Het is en blijft bokt waar de foto´s op staan en je weet dat er dan kritiek kan worden geleverd.. Trek dat je niet zo aan en heb gewoon plezier nog met je paardje!!

Groetjes

Fanny16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:14

Citaat:
Ik was fotograaf vandaag, en omdat ik het graag doe (ik wil er wat verder mee) hier dus de foto's.
Commentaar over het rijden op Marijke wenden aub, commentaar over de foto's op mij!

Ik vind niet alle foto's mooi, vooral die zwarte randen zijn dan weer dik dan weer dunner enzz. Bij veel foto's heeft chavez maar één oor of is het hoofd van marijke eraf. Ook is er 1 foto wazig.
Laatst bijgewerkt door Fanny16 op 04-08-05 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

MyLove

Als je geen slecht commentaar wilt op je zit, dan moet je gewoon geen foto's plaatsen.

Ik vind ook dat je er als een zoutzak opzit, en dat maakt geen reet uit of je nou alleen stapt, je hoort gewoon altijd recht op je paard te zitten.

En nogmaals als je alleen maar de hemel in wil worden geprezen, dan moet je geen foto's plaatsen van jezelf.

Elsemieke

Dit is een fooooooooooooooooooooooooorum, op een forum geven mensen hun mening. Je kan dus nu niet meer gaan zegegn dat je geen commentaar op je houding wil. Ik hoop dat het iig duidelijk is geweest en dat jij voortaan er toch op gaat letten. Als je hier telang mee doorgaat blijft het slecht, endat zou ik jammer voor je vinden.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:15

@ olle, dankje. maar ik wou niet eens dat de foto's er eens op zouden komen. had ik ook tegen roos gezegt. maar ze heeft ze er gewoon opgezet!
Maar ik reageer wel boos, omdat niemand de achtergrond wist en steeds hetzelfde zei. Na 1 a 2 keer vind ik het wel goed. Het liefst zou ik deze topic verwijderen. en alleen LEUKE foto's erop zetten.
Enne, Ik heb zeker genoeg plezier met Chavez!!

enne Ik heb deze foto's er NIET opgezet! En dat wou ik ook niet!!

MyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:20

En wat heeft jouw zit dan te maken met het feit dat je paard kreupel is?

Volgens mij kun je op een kreupel paard net zo goed recht zitten hoor!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:21

0mandy0 schreef:
zijn dat dan de enigste 2? want op die andere foto's zit je allemaal krom en dat is niet zo heel goed voor je paardje;)

Ik heb heus nog meer foto's, maar dat is toch niet de bedoeling dat je nog meer foto's van andere paardjes erbij zet?

@ mylove, Mijn zit heeft er niks mee te maken nee, maar als dit het laatste ritje was wil ik er niet als een anky op gaan zitten en hem hard aan het werk te zetten, Ik heb hem gewoon zijn lang gaten gaan en het is beslist geen gemakkelijke pony om te rijden!!

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:24

Je hoeft er ook niet hard mee aan het werk te gaan. Rechtzitten doe je niet alleen als je hard werkt hoor. Je moet altijd recht zitten. En tja, of je zo dan op een anky lijkt of neit maakt niet uit. Het zou natuurlijk mooi zijn, geef toe anky zit echt perfect! Maar als je dat nou eenmaal niet kan is het niet erg. En jij 'zit' of nouja, je hangt gewoon als een zak aardappeltjes erop! Sorry hoor, maar dit kan toch niet?!

MyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:27

Tussen je paard hard laten werken en recht zitten zit een wereld van verschil.
Ik vind dat je altijd recht moet zitten, ook al is het de laatste keer dat je er op rijdt

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:29

MyLove schreef:
Tussen je paard hard laten werken en recht zitten zit een wereld van verschil.
Ik vind dat je altijd recht moet zitten, ook al is het de laatste keer dat je er op rijdt

Dat probeer ik nu ook steeds te zeggen, maar volgens mij negeert ze het
Ik ben het dus zwaar met je eens!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:41

even nog 1x voor de duidelijkheid.

Ik wou niet dat de foto's er niet op hebben!!!!!!!!!!

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:44

love_Bianco schreef:
Nou dit ben ik dus.
Chavez loopt op het moment niet goed, daarom zijn de teugels zo lang!!
Op mijn houding was ik niet aan het letten, ik wou er meer op letten dat ie er niet vandoor sjeesde want hij had er zin in.
Ik ben op het moment de enigste wat er nog op rijd, maar hij mag nu alleen maar stappen. volgende week gaat hij naar de kliniek en dan is het nog maar de vraag of ik er nog op kan rijden.
Chavez is inderdaad wel braaf, maar hij houd ook erg van een sprintje.
Over martingaals heb ik geen verstand, maar dat ding heeft 8jaar al zo gezeten.

En ik heb hem inderdaad gras laten eten, maar hij heeft erna NIET gedraafd want dat mag nu niet!!!! En het was maar 1 hapje dus.

Verder hoef ik niet van iedereen commentaar op mijn zit, want normaal heb ik alleen las van hakken uitdrukken wat niet lukt! maar vandaag was het meer dat hij even zijn beentjes kon strekken want we hebben nu 4 weken alleen gewandeld!!!

Groetjes Marijke & Chavez

ehm.. waarom gallopeer je dan als je alleen maar mag stappen..?

Fanny16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:45

dus je wilde ze er wel op?? Nee grapje hoor

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:45

Ik citeer: Ik wou niet dat de foto's er niet op hebben.
dus als ik het goed begrijp, wil je ze er wel op hebben? - en - word plus; negatief en negatief word positeif; niet en niet wordt wel

Fanny16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:46

hahaha dat zei ik dus ook al. Maar we weten wat ze bedoelt toch?

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:48

Uhm, volgens mij dat ze de foto's er niet op wou, maar dan moet ze ons niet afzeiken omdat wij onze mening geven. Maar dat kind die ze erop heeft gezet
Of vraag een mod om een slotje!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:49

IK WOU ZE ER NIET OPHEBBEN. Nu duidelijk? en dat galopje was om even zijn benen te laten strekken. Ik heb ook maar HEEEEEEl weinig gegalloppeerd. Maar 2x berg op (40m) en een kleine volte zodat Roos een foto in de galop kon maken

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:51

Ook nog eens 'berg' op?
Galloperen blijft galloperen. Als je hem dan zo graag zn benen wil laten strekken laat hem dan los in een bakje lopen. Nu zit jij er ook nog op (niet banketstaaf bedoeld). En OOK nog eens een heuveltje op. (iets van 40m. zijn geen bergen hoor )

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:51

love_Bianco schreef:
IK WOU ZE ER NIET OPHEBBEN. Nu duidelijk? en dat galopje was om even zijn benen te laten strekken. Ik heb ook maar HEEEEEEl weinig gegalloppeerd. Maar 2x berg op (40m) en een kleine volte zodat Roos een foto in de galop kon maken

ik vind het een leuk paard hoor! en je zit is idd al vaak genoeg gezegt.. maar daar moet je je maar gewoon niet te veel van aantrekken, zolang je t zelf maar weet!

maar uhm.. je gaat dus galloperen voor de foto ondanks het paard kreupel is..? nja moet je zelf maar weten..
maar met alleen stappen strekt ie z'n benen goed genoeg als ie kreupel is lijkt me..

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:52

en nog even voor de duidelijkheid. hij loopt alleen linksom kreupel. rechtsom niet. dus heb alleen rechtsom gedraafd (2 rondjes) en rechtsom gegallopeerd. En hij kan niet los in een bak want hier is nergens een bak.

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:53

oo oo, ik ken precies zo'n zelfde meisje. Zonde van het paardje, als je al weet dat hij niets mag doen omdat hij niet goed loopt, en toch galopperen .. zonde..

Fanny16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:53

Als je zoveel om hem geeft dan ga je ook niet galoperen terwijl dat hij kreupel is en waarschijnlijk ( zoals jij zegt ) nooit meer gereden mag worden en dan ook nog eens berg op het kan niet mooier.

[edit] je paard heeft 2 voorbenen die gebruikt hij allebei tijdens het galoperen dus heeft hij nog pijn. het maakt dus niet zoveeel uit of dat je links of rechtsom galopeert

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:55

love_Bianco schreef:
en nog even voor de duidelijkheid. hij loopt alleen linksom kreupel. rechtsom niet. dus heb alleen rechtsom gedraafd (2 rondjes) en rechtsom gegallopeerd. En hij kan niet los in een bak want hier is nergens een bak.

ohh en jij denkt dat als je rechtsom rijd hij zn linker helft niet gebruikt ofzo? whaha
nou ja.. ik vind nu wel dat je genoeg commentaar hebt gekregen.. maar ik vind het wel n beetje dom eerlijk gezegt
maar ja, ik kan er niks over zeggen dus gallopeer lekker door zou ik zeggen

Fanny16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:58

haha ja staat ie met zn linkerbeentjes stil en de rechterbenen galoperen ik zie het al voor me

Maar waarom lieg je dat je niet aan het draven was en nu heb je dat ineens wel gedaan. explain.