En hij loopt al zo mooi
Super leuk paardje vind ik hem altijd.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
PinkyPower schreef:emkelover schreef:@ pinky_girl :
Misschien een rare vraag. Maar hoe oud ben jij ??![]()
Het is niet Pinky_girl zelf op de foto als je dat dacht...ik ben het. En ik ben net 12 en Pinky_girl is bijna 21.
:
Alleen je lijkt mij een beetje te groot voor hem. Maargoed zolang je niet tye zwaar bent kan je er volgens mij nog wel op
Dat hoofdstel staat um heel erg leuk
Dat grijze setje is ook niet verkeerd , maar hij is niet echt zo bijzonder , omdat Fellow ook een grijze kleur heeft
Maargoed verder is het echt een skattig paardje
Joyja schreef:wat ik wel vind is dat het zadel erg klein oogt voor de bijrijdster!!!
dat je een nieuw hoofdstel wilde. Je hebt een mooie gekozen hoor 
Cayenne schreef:lekker dinnnnnnnng![]()
Heb je plannen om iemand met hem te laten starten? Vind het zo zonde om het niet te doen
Elsemiekje schreef:ik zag net bij het toppic over een verlanglijstje, wat je nog graag wil hebben dusdat je een nieuw hoofdstel wilde. Je hebt een mooie gekozen hoor
Leuk setje ook!
Had eigenlijk een andere (erg dure) op het oog maar moet eerst maar eens fatsoenlijk gaan sparen van mezelf. Tot die tijd is deze ook leuk genoeg

Ze staat er erg goed op en is nog lang niet te groot !!! Haar benen sluiten netjes aan en het is een hele leuke combi