Wat doe je als je 50 word?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

M3isSi3j

Re: Wat doe je als je 50 word?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 11:38

klomp schreef:
he manon, wat een leuke foto's...Ro is echt stoer!! ben benieuwd naar je rijfoto's!! kon je je ogen een beetje open houden? misschien kan ik een keertje bij je langskomen ofzo...? mijn ouders wonen vlak bij jou...hoor het wel via pb..

groetjes joyce

thnx u

Mn rijfotos gaan nog ff duren hoor! hahah ze loopt nog niet zo lekker op het momend..

Ik kon mn ogen echt bijna niet openhouden. Heb aan het einde van die dag ook koorts gekregen heb lig nou al 3 weken plat met pfeiffer hahaha

We moeten echt een keertje gaan meeten ja! Wil jou friesje ook een keertje irl zien hoor!!

we pb'n

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:50

Wat een mooi paardje zeg:)! Wat erg dat je Pfeifer hebt Hpelijk ben je snel weer beter!

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 11:52

thnxxiej!!

Volgens mij HA is het een oud pfeiffer virus wat dus inhoud dat ik minder lang ziek er van zal blijven! Wel geluk bij een ongeluk dus

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 15:04

Hey, dat wil ik ook wel als ik 50 wordt . Zo'n lelijke pop in de voortuin lijkt mij nou niet zo .
Ro is inderdaad een heel mooi paard, leuk dat je haar (?) ook zo voor de wagen kan zetten!

Vervelend dat je nu (net in de zomer) pfeiffer moet krijgen, ik hoop maar dat je er snel weer helemaal bovenop bent .