Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Barbara_m schreef:wat een gezeik zeg over die trainingsmethodes. Anky is de BESTE amazone va de wereld en ik denk nie dat jij HAAR hoeft te vertellen hoe zij WEL mag trainen en hoe zij NIET mag trainen. Jij moet nog HEEL VEEL leren.
? Barbara_m schreef:wat een gezeik zeg over die trainingsmethodes. Anky is de BESTE amazone va de wereld en ik denk nie dat jij HAAR hoeft te vertellen hoe zij WEL mag trainen en hoe zij NIET mag trainen. Jij moet nog HEEL VEEL leren.
Niemand heeft nog beter gereden dan Anky. Al die overwinningen zeggen wel genoeg. Haar trainmanier moet ze lekker zelf weten, jij zal toch ook wel je eigen manier hebben en niet alsmaar naar de anderen luisteren wat je moet doen?! Wordt je helemaal gek van als je dat wel doet! Ieder heeft zn eigen stijl, als je al die stijlen door elkaar moet gaan gebruiken wordt je helemaal gek! talented schreef:Barbara_m schreef:wat een gezeik zeg over die trainingsmethodes. Anky is de BESTE amazone va de wereld en ik denk nie dat jij HAAR hoeft te vertellen hoe zij WEL mag trainen en hoe zij NIET mag trainen. Jij moet nog HEEL VEEL leren.
Haha goede middag! Volgens mij is jouw post bedoelt in een ander topic van Kafue?

.
DraakjeII schreef:Waahaa wie is die uit de tijd van napoleon weggelopen militair op de een na laatste foto ?
Die heb ik op studio sport niet voorbij zien komen.
(Niet dat de huidige dressuurkloffies zo modern zijn hoor
Venetia schreef:Dat uniform vind ik juist wel stoer (jezus, nu lijk ik echt een penny).
Momenten van de foto's zijn misschien niet steeds ideaal, maar ach, het idee is er toch.
Heb je geen foto's van Carl Hester en Escapado?
Ik was echt onder de indruk van die combinatie. Dat is naar mijn mening de piaffe zoals die bedoeld is. Zonder hakkentrekkerij van het paard.
En nog een mooie combinatie ook.
Echt een genot om naar te kijken.
De rest viel me een beetje tegen.

More schreef:Leuke fotos hoor!
Zitten mooie paarden tussen!![]()
waarom zijn in alle topics van kafue discussies en ruzie?![]()
moet toch ergens aan liggen, sorry.
Barbara_m schreef:Tja... warmbloeden zijn ook beter in andere oefeningen he. Bijv uitgestr draf, series, en ze scoren over het algemeen hoger voor de punten onderaan de lijst.
.
.
Kafue schreef:Barbara_m schreef:Tja... warmbloeden zijn ook beter in andere oefeningen he. Bijv uitgestr draf, series, en ze scoren over het algemeen hoger voor de punten onderaan de lijst.
Dat klopt maar iets wat zeer goed is moet bijvoorbeeld beter worden bepunt dan iets dat matig is. En dan vind ik het niet correct dat die zeer goede piaffe matig bepunt wordt omdat bijvoorbeeld de uitgestrekte draf niet dermate uitgestrekt is omdat een paard dat simpelweg vanwege zijn lichaamsbouw niet kan.
Dat is nu juit het probleem de onderdelen moet je gewoon onderdeel voor onderdeel bepunten. Iets wat perfect is is een 10 waard en iets dat gewoon slecht is is een 2 waard. DAn zouden de punten onderaan idd een verzameling van het geheel zijn, dus 10 + 2 :2 = 6 gemiddeld. dat betekend dat een paard met een super piaffe en een slechte uitgestrekte draf best wel eens heel goed zou kunnen zijn.
Niet ieder paard is in ieder onderdeel super goed.
Ligt weer aan heel veel factoren zoals bijvoorbeeld lichaamsbouw, bespiering en dergelijke.
Zitten best knappe paarden tussen
NFman schreef:Ik ben heel nieuwsgierig naar de nieuwe kur van edwars gal.
wie heeft deze muziek?
Ik wil hem graag een horen
groet NFman