Nog meer fotos uit Hagen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Re: Nog meer fotos uit Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 08:51

O wat een schitterende paarden zeg!!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:10

wat een gezeik zeg over die trainingsmethodes. Anky is de BESTE amazone va de wereld en ik denk nie dat jij HAAR hoeft te vertellen hoe zij WEL mag trainen en hoe zij NIET mag trainen. Jij moet nog HEEL VEEL leren.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:12

Barbara_m schreef:
wat een gezeik zeg over die trainingsmethodes. Anky is de BESTE amazone va de wereld en ik denk nie dat jij HAAR hoeft te vertellen hoe zij WEL mag trainen en hoe zij NIET mag trainen. Jij moet nog HEEL VEEL leren.

Haha goede middag! Volgens mij is jouw post bedoelt in een ander topic van Kafue ?

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:15

Barbara_m schreef:

Helemaal mee eens Niemand heeft nog beter gereden dan Anky. Al die overwinningen zeggen wel genoeg. Haar trainmanier moet ze lekker zelf weten, jij zal toch ook wel je eigen manier hebben en niet alsmaar naar de anderen luisteren wat je moet doen?! Wordt je helemaal gek van als je dat wel doet! Ieder heeft zn eigen stijl, als je al die stijlen door elkaar moet gaan gebruiken wordt je helemaal gek!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:17

talented schreef:
Barbara_m schreef:

Haha goede middag! Volgens mij is jouw post bedoelt in een ander topic van Kafue ?

Ja dat klopt. Maar aangezien dat topic gesloten is... Kafue is in iedergeval goed bezig... in de zin van plagiaat }>

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:19

LEUKE FOTO'S !!

Wat zeiken jullie nou dat de foto's niet goed zijn ? Boeiee.. ze is nou eenmaal niet een prof.. SO WHAT ?
ga jij dan lekker daar heen, maak GEWEEEEELDIGE foto's, en daarna mag je hier komen zeiken..

AFGESPROKEN ?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:08

blabla nu weten we het allemaal wel weer

leuke foto's, als beide partijen nou zouden stoppen met happen dan zou het nog een leuk topic kunnen worden ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 00:12

Nou ja, zulke briljante momenten heeft ze niet gekozen, sorry. Als je maar genoeg plaatjes schiet zitten er altijd wel acceptabele tussen.

Wel grappig om te zien dat Guiness nog altijd op dezelfde manier zijn changementen springt. Munchhausen is en blijft een bloedmooie bok en Wie Weltmeyer... ach, daarvan is het wel positief dat je z'n achterbeen niet op de foto hebt staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 00:15

En wat Anky betreft: de Privé en de Story kunnen ook niet altijd zomaar alles plaatsen over elke celeb die er rond loopt. Ik geef haar groot gelijk dat ze een beetje in de gaten houd wat er verteld word, zeker als er stelselmatig geprobeerd word haar goede naam door het slijk te halen door mensen die niet eens geprobeerd hebben te begrijpen waar ze mee bezig is.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 07:25

Volgende rechtszaak: Anky vs Kafue .

Leuk dat je er bent geweest Kafue, had ik ook zeker gedaan als ik in de buurt woonde!

DraakjeII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 07:28

Waahaa wie is die uit de tijd van napoleon weggelopen militair op de een na laatste foto ?
Die heb ik op studio sport niet voorbij zien komen.

(Niet dat de huidige dressuurkloffies zo modern zijn hoor

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 08:37

DraakjeII schreef:
Waahaa wie is die uit de tijd van napoleon weggelopen militair op de een na laatste foto ?
Die heb ik op studio sport niet voorbij zien komen.

(Niet dat de huidige dressuurkloffies zo modern zijn hoor

Een fransman, reed best wel goed. Aleen was al ietsjie ouder. maar er zijn er wel meer die in tenue rijden.
komt nog een beetje terug dat dressuur uit het leger stampt.

nikkeia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:43

Dat van die Fransman is een uniform van het Cadre Noir uit Saumur in Frankrijk, een beetje hetzelfde idee als bv. de Spaanse Rijschool e.d.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 09:00

Dat uniform vind ik juist wel stoer (jezus, nu lijk ik echt een penny).
Momenten van de foto's zijn misschien niet steeds ideaal, maar ach, het idee is er toch.
Heb je geen foto's van Carl Hester en Escapado?
Ik was echt onder de indruk van die combinatie. Dat is naar mijn mening de piaffe zoals die bedoeld is. Zonder hakkentrekkerij van het paard.
En nog een mooie combinatie ook.
Echt een genot om naar te kijken.
De rest viel me een beetje tegen.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 09:17

Venetia schreef:
Dat uniform vind ik juist wel stoer (jezus, nu lijk ik echt een penny).
Momenten van de foto's zijn misschien niet steeds ideaal, maar ach, het idee is er toch.
Heb je geen foto's van Carl Hester en Escapado?
Ik was echt onder de indruk van die combinatie. Dat is naar mijn mening de piaffe zoals die bedoeld is. Zonder hakkentrekkerij van het paard.
En nog een mooie combinatie ook.
Echt een genot om naar te kijken.
De rest viel me een beetje tegen.

Ik heb alleen fotos van donderdag, andere dagen kon ik niet.
Tja fotos schieten is niet makkelijk vanaf de tribune op 15 meter afstand ofzoiets. Ik ben ook nog maar anfanger met de camera was pas de eerste keer dat ik hem mee had en zelf fotos maakte. En tja die paarden zijn dan wel snel. Van de 50 fotos twee bewogen dus viel nog wel mee. en digitaal is makkelijk he wat niet mooi is gooi je weg.

Wat betreft die piaffe en passage de piaffe van een spanjaard was ook super om naar te kijken en echt correct gereden maar kreeg een 7 terwijl dan een warmbloedpaard die eigelijk voor een 2 piaffeerd een 6 krijgt. En dat vind ik dan zo gemeen dat er tussen bagger en zeer goed daar maar een punt tussen zit. dan zie je dat dressuur door mensen gejureerd wordt en dat het dus ook een beetje is wat is mooi, en een beetje minder wat is correct maar heeft mischien iets minder spectaculariteit of uitstraling.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 09:36

Leuke fotos hoor!
Zitten mooie paarden tussen!
waarom zijn in alle topics van kafue discussies en ruzie?
moet toch ergens aan liggen, sorry.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 10:36

Tja... warmbloeden zijn ook beter in andere oefeningen he. Bijv uitgestr draf, series, en ze scoren over het algemeen hoger voor de punten onderaan de lijst.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 12:34

More schreef:
Leuke fotos hoor!
Zitten mooie paarden tussen!
waarom zijn in alle topics van kafue discussies en ruzie?
moet toch ergens aan liggen, sorry.

Denk dat de meeste mensen wel weten waar dat aan ligt.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 12:34

Barbara_m schreef:
Tja... warmbloeden zijn ook beter in andere oefeningen he. Bijv uitgestr draf, series, en ze scoren over het algemeen hoger voor de punten onderaan de lijst.

Dat klopt maar iets wat zeer goed is moet bijvoorbeeld beter worden bepunt dan iets dat matig is. En dan vind ik het niet correct dat die zeer goede piaffe matig bepunt wordt omdat bijvoorbeeld de uitgestrekte draf niet dermate uitgestrekt is omdat een paard dat simpelweg vanwege zijn lichaamsbouw niet kan.
Dat is nu juit het probleem de onderdelen moet je gewoon onderdeel voor onderdeel bepunten. Iets wat perfect is is een 10 waard en iets dat gewoon slecht is is een 2 waard. DAn zouden de punten onderaan idd een verzameling van het geheel zijn, dus 10 + 2 :2 = 6 gemiddeld. dat betekend dat een paard met een super piaffe en een slechte uitgestrekte draf best wel eens heel goed zou kunnen zijn.
Niet ieder paard is in ieder onderdeel super goed.

Ligt weer aan heel veel factoren zoals bijvoorbeeld lichaamsbouw, bespiering en dergelijke.

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 12:42

Mooie foto's .
Oeh,en die laatste draagt een stoer dekje .
Edit: pakje moest dekje zijn

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 12:46

Kafue schreef:
Barbara_m schreef:

Dat klopt maar iets wat zeer goed is moet bijvoorbeeld beter worden bepunt dan iets dat matig is. En dan vind ik het niet correct dat die zeer goede piaffe matig bepunt wordt omdat bijvoorbeeld de uitgestrekte draf niet dermate uitgestrekt is omdat een paard dat simpelweg vanwege zijn lichaamsbouw niet kan.
Dat is nu juit het probleem de onderdelen moet je gewoon onderdeel voor onderdeel bepunten. Iets wat perfect is is een 10 waard en iets dat gewoon slecht is is een 2 waard. DAn zouden de punten onderaan idd een verzameling van het geheel zijn, dus 10 + 2 :2 = 6 gemiddeld. dat betekend dat een paard met een super piaffe en een slechte uitgestrekte draf best wel eens heel goed zou kunnen zijn.
Niet ieder paard is in ieder onderdeel super goed.

Ligt weer aan heel veel factoren zoals bijvoorbeeld lichaamsbouw, bespiering en dergelijke.

Hoe is het dan mogelijk dan een Lip/And whatever in de kur 79% scoort? Oke dit paard kan goed pi/pa maar, how about de lichtheid, harmonie en verzameling... Dat is naar mijn mening niet getoond.
Die paarden zijn geboren voor de pi/pa maar niet voor een hele GP proef!

NFman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 13:22

Ik ben heel nieuwsgierig naar de nieuwe kur van edwars gal.
wie heeft deze muziek?
Ik wil hem graag een horen

groet NFman

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:03

Vind dit leuke foto's Zitten best knappe paarden tussen

noellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:05

NFman schreef:
Ik ben heel nieuwsgierig naar de nieuwe kur van edwars gal.
wie heeft deze muziek?
Ik wil hem graag een horen

groet NFman

Ik heb ergens op bokt een filmpje van outdoor gelderland zien staan , is niet Lingh maar Kappuchino, maar de muziek is hetzelfde .

Zoek ze ..........

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:51

Ik heb de nieuwe kur van Edward op video staan