Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar je opvolger hè!!! Waar gaat boas naartoe? Het ziet er super uit, en dat laatste winstpuntje zal ook wel makkelijk gehaald worden!Succes!
Laatst bijgewerkt door DiantaM op 31-07-05 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt
ik vind het echt diep zonde dat je hem niet bij de paarden doorstart jullie zijn zo'n geweldige combinatie! echt dat zie je maar zelden! echt diep zonde succes met de verkoop, maar dat zal denk ik niet moeilijk gaan ...
heey!! gefeliciteerd met je puntje's!! Ik hoop ook voor je dat je nog ff gouw Z2 mag starten!! Zou wel gaaf zijn hé !! Ik ben benieuwd of je vandaag nog een winstpuntje heb!!
wat een mooii beest!! jullie zijn echt een goede combinatie.. gefeliciteerd met je punten.. echt zonde dat je hem weg doet want jullie zouden samen zeker wel ver komen..als ik jou was zou ik gewoon bij de paarden starten...maarja het is natuurlijke jou eigen keus..
MOoi beestje hoor * Kwijl * Dat kettingkje ook helemaal ik wil zelf ook heel graag een kettingkje weet iemand miss wat het ongeveer kost? Maar jammer dat je pony weggaat maar nog veel plezier met hem
JAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB HEM! Had er al bijna 3 De eerste proef ging echt SUPERfijn, werd beloond met 191 punten en een 8 voor mijn uitgestrekte draf (jaaa in de modder!) en een 8 voor mijn contragalop (slangevolte 5 bogen, 2 en 4 in contra) en nog ergens een 8 geloof ik?
Tweede proef was ook erg fijn, 1 foutje aan het eind. Ik drukte Boas ver de hoek heen want wilde om de modder heen rijden, maar toen werd het iets te veel waardoor hij tegen een hekje aantrapte en prompt een superchangementje zette. Helaas is het niet toegestaan, dus ipv een 8 werd het een 4 Die proef 187 punten.
De 1e proef was ik 1e, de 2e proef 2e. En JAAAAAAAAAAAAH.... we hebben het Rabobanktalentenplan gewonnen!!!
Dus ik rijd op de Regio rond in het Z met een Rabodekje
Nu dus 11 wp en 21 augustus ons Z2 debuut Superspannend, maar het maakt me allemaal niet meer uit, ik ben megatrots op mijn ventje
Enneh... ik zal even een poseerfoto zoeken van vandaag. Rijfoto's zijn er niet gemaakt ivm regen/blubbies.