Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
Anoukie schreef:Ik vind het een gaaf dier, maar dat zeg ik altijd al.
Jammer van het orenspel en de oprichting. Er lijkt veel spanning op te zitten, als dat beter afgevloeid kan worden zal ze vast nog beter tonen!
tineke vond het ook jammer, maar wat je ook doet, hoe los ze ook is, dat heeft ze nou eenmaal, soms is het ook wel eens een teken van ontspanning.. maar met de pavo was er eigenlijk vrij weinig spanning, ze liep lekker los door het lijf, en ook in de hals, alleen werd ze dus wat kort voorgesteld
maar bedankt voor je reactie Missouri schreef:Kei leuk Maudje!
Echt super dat ze het zo goed doet. Veel succes in de volgende ronde en ik zie je binnenkort wel weer op wedstrijd, we zitten vast wel weer een keer samen in de ring

Mooi paard inderdaad de hals wat langer, maar vind hem erg stoer. Ik wens je paard heel veel succes en jouw ook met verzorgen want hij moet natuurlijk wel goed er uit zien
Egt gaaf paard!! Zoro schreef:J wel ik welMooi paard inderdaad de hals wat langer, maar vind hem erg stoer. Ik wens je paard heel veel succes en jouw ook met verzorgen want hij moet natuurlijk wel goed er uit zien
Egt gaaf paard!!
Je instructrice trekt haar benen soms wel heel erg op..

stalleke schreef:Leuke fotos maud, moet alleen eerlijk zeggen dat ik cacharel beter heb gezien! Vind haar hier veel te eng in de hals gereden! en stoor me nogal aan het linkerhandje van je instructrice
Wel super dat ze door is! Succes de 23ste
haike schreef:ziet er netjes uit!! het is eht een superpaardje!
Veel succes de 23!

Anoukie schreef:Waarom niet Maud? Wat is er gebeurd?
stalleke schreef:Leuke fotos maud, moet alleen eerlijk zeggen dat ik cacharel beter heb gezien! Vind haar hier veel te eng in de hals gereden! en stoor me nogal aan het linkerhandje van je instructrice
Wel super dat ze door is! Succes de 23ste

hopen dat ze op tijd weer ok is. Maar nog even een reactie op je foto's... erg leuke gangen heeft ze al, vind de draf echt gaaf! Jammer dat ze van voren zo kort wordt gehouden. Zou ook graag eens inrijfoto's zien waarop ze misschien wat lager en ronder warm gereden wordt, mits jullie zo inrijden? Geen idee, want iedereen traint anders 
Suzanne F. schreef:Vind Cacharel echt een goed en stoer paard hoor! Heeft echt wel potentie! Super achterbeengebruik, goede galoppade en ook mooi voorbeen. Ja dat komt goed!
Ik hoop dat bij jullie allebei alles ook weer goed komt!