Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vonneke schreef:ziet er leuk uit!!
en wat een ontzettend mooie laarzen heb je aan!!
wat voor iets is het?
Elsemiekje schreef:Zo! wat een mooi paardEcht super! Loopt ook leuk, alleen vind ik de dat het zicht niet compleet is, je bent beetje klein/smal/dun, hoe je het ook wil noemen, je paard neemt de beeld over. Niet dat dit betrekking heeft op het rijden enzo, ziet er goed uit hoor!
Krato schreef:Ja precies, ik ben nu ook gewoon slank zeg maar, ben bijna 1.80 en weeg 50 kilo, maar ik denk ook niet dat het altijd zo zal blijven
) erbij! Heb je net een groeispurt gehad ofzo dat je nog zo maar zo weinig weegt? 
Want ik eet verder ook niet weinig ofzo
juist niet
Krato schreef:[naam] schreef:ziet er leuk uit!!
en wat een ontzettend mooie laarzen heb je aan!!
wat voor iets is het?
Als je het over mn laarzen hebt: Het zijn de Petrie Anky's!

vonneke schreef:
Der ligt ook nog een paar van die laarzen op mij te wachten
Binnenkort maar is op gaan halen!
Voor jou zijn ze zeker op maat gemaakt gezien je lange dunne benen.
maar ze zitten in ieder geval wel lekker, dus het maakt niet zo veel uit
Margon schreef:HAHAHAHA Sanne je hebt echt een blij hoofd op die 1e foto
Ik vind het er trouwens echt goed uit zien. Ik vind dat grote paard van jou maar eng
Nou commentaar is al gegeven nou succes in het m1 Zoro schreef:mooi paard, ziet er leuk uit, maar mis de combinatie, je hebt hem vast niet zelf beleerd.. HOe oud is die?
Ik mis het een zijn met het paard een beetje kan ook door de fotows komen hoor, maar het ziet er uit als of dit paard van een ander is en dat je daar even opzit.. hoe lang heb je hem nu?
Leuke pad erg gaaf!
Zoro schreef:mooi paard, ziet er leuk uit, maar mis de combinatie, je hebt hem vast niet zelf beleerd.. HOe oud is die?
Ik mis het een zijn met het paard een beetje kan ook door de fotows komen hoor, maar het ziet er uit als of dit paard van een ander is en dat je daar even opzit.. hoe lang heb je hem nu?
Leuke pad erg gaaf!

Zoro schreef:mooi paard, ziet er leuk uit, maar mis de combinatie, je hebt hem vast niet zelf beleerd..

Zoro schreef:Ik mis het een zijn met het paard een beetje kan ook door de fotows komen hoor, maar het ziet er uit als of dit paard van een ander is en dat je daar even opzit.. hoe lang heb je hem nu?
Maarja, dat lag vast aan mij..