esziiY schreef:Hakken uitdrukken een idee
Mijn ervaring is dat van extreem je hakken uitrukken je onderbenen gaan zwaaien, je moet eigenlijk zorgen dan je hakken precies horizontaal staan
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
esziiY schreef:Hakken uitdrukken een idee
vrij irritant dat wel, maar het werkt!
maar heel veel mensen hebben dit probleem hoor...!

over het wel/niet goed idee zijn van op jong paard gaan, hier het topic met de foto's van de eerste keer Het ging goed, moet alleen mijn benen... Ik kom er wel! 
ilovequinten schreef:Wel ja , ik heb dat probleem eigenlijk ook !
maar, als ik zonder beugels rijdt beweeg ik mijn benen helemaal NIET , stop ik ze terug in de beugels een beetje , maar als ik les heb of op wedstrijd ben ik heel geconctreerd bezig en ben ik (op wedstrijd) zenuwachtig en beging ik mijn handen wat te bewegen en vooral mijn benen !!!!
Quirinake schreef:ilovequinten schreef:Wel ja , ik heb dat probleem eigenlijk ook !
maar, als ik zonder beugels rijdt beweeg ik mijn benen helemaal NIET , stop ik ze terug in de beugels een beetje , maar als ik les heb of op wedstrijd ben ik heel geconctreerd bezig en ben ik (op wedstrijd) zenuwachtig en beging ik mijn handen wat te bewegen en vooral mijn benen !!!!
mag ik vragen waarom je mijn veulen als avatar hebt
Naaltje schreef:Helemaal waar hoor quirinake!! Ik geef je ook geen ongelijk, integendeel!!!
Mijn ava is een door mij gemaakte foto, als ik zie dat een ander die heeft zeg ik het ook...
haha
nee maar ik vond wel dat ik dat ff moest melden, ik ging het niet over me laten gaan. Het is tenslotte mss voor haar/hem een leuk veulen, maar het is een foto door mij gemaakt en dat neem je niet zomaar over
Kafue schreef:De absolute tip is natuurlijk regelmatig zonder beugels rijden een absolute topper voor je houding en je zit en daardoor ook je benen
mandy_b_s schreef:en nu graag ontopic, vechten over avatars via pb
Omiratje schreef:wil ik ook wel eens weten eigelijkIk ga dit topic in de gade slaan want ik heb ook juist het zelfde probleem , en krijg hier regelmatig commentaar over, en ik vind dit zelf een irritant beeld als je jezelf ziet rijden op video.