Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar ik vind het egt een super leuke tinker!
Donderwolkje schreef:Ik reageer hier via het Haflingerforum![]()
Het ziet er erg leuk en gezellig uit!
Vind dat die bruine een erg mooi koppie heeft en het is helemaal geweldig om zo'n mooie tinker onder het (een dressuur)zadel te zien!
Haflingers zijn natuurlijk über sweet![]()
Mijn commentaar (aangezien we hier op bokt zijn![]()
)
@janice: voor dat je nog maar 2 weken rijd (begrijp ik uit eerder commentaar), ziet dit er erg goed uit!
@ marinda: Ik heb het idee dat je onder het rijden te veel bezig bent om dat koppie naar beneden te krijgen.
Vergeef me als ik het fout heb, maar ik zie op de foto's een meisje van constant aan het trekken en vechten is.
Probeer een andersom te denken; zijn achterhand moet er meer onder.
Als hij zijn achterhand er lekker onder heeft, de rug los en lekker "bijelkaar" loopt, dan komt hij vanzelf naar beneden.
Wat ik al zei: vergeef me als ik het verkeerd gezien heb![]()
@ algemeen: hakken naar beneden, rechtop zitten en geld gaan zoeken als je niet op het paard zit![]()
Het ziet er verder wel erg gezellig uit!
Staan jullie bij elkaar op één stal ofzo?
Maaiikii schreef:leuke foto's:
@janise: leuke haf+leuk setjje..! voor 2 weken ziet het er al erg goed uit! maar als ik jou was zou ik toch wel een keertje zit les nemen en de beugels kunnen wel wat korter, zijn namelijk erg lang.. maar je rijd nog niet zo lang duss..maar het gaat de goede kant op!![]()
@marinda: je voeten zitten te ver door de beugels..probeer je hakken goed uit te drukken! enne geen geld zoeken hemaar ik vind het egt een super leuke tinker!
![]()
![]()
@armanii:mooii paard!! ik vind dat je pony op sommige foto's uit elkaar valt.
probeer je paard goed gesloten te rijden...en als je goed gaat zitten en wat gaat spelen met de teugels gaat je paard ook wat zakken met zijn hoofd..
Maaiikii schreef:leuke foto's:
@janise: leuke haf+leuk setjje..! voor 2 weken ziet het er al erg goed uit! maar als ik jou was zou ik toch wel een keertje zit les nemen en de beugels kunnen wel wat korter, zijn namelijk erg lang.. maar je rijd nog niet zo lang duss..maar het gaat de goede kant op!![]()
@marinda: je voeten zitten te ver door de beugels..probeer je hakken goed uit te drukken! enne geen geld zoeken hemaar ik vind het egt een super leuke tinker!
![]()
![]()
@armanii:mooii paard!! ik vind dat je pony op sommige foto's uit elkaar valt.
probeer je paard goed gesloten te rijden...en als je goed gaat zitten en wat gaat spelen met de teugels gaat je paard ook wat zakken met zijn hoofd..
en ik ben de laatste tijd ook bijna alleen maar bezig geweest met voorwaarts en nog niet zoveel neerwaarts!! maar dat komt zeker nog