Vandaag voor de 2e keer op Haifa gezeten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Re: Vandaag voor de 2e keer op Haifa gezeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:59

Had niet gedacht dat het een connemara zou zijn, die zijn meestal een stuk steviger gebouwd, maar indd. omdat ze nog jong is kan ze nog wel een stuk uitdijen.

Grappig dat Marjan je erbij helpt

Heb je dat paardje ook van Marjan gekocht?

Gr. Melina

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:13

Wat een leuk beestje! Ziet er heel rustig uit.. Mooi zo En god wat was dat voor een domme aktie 01puma? Hoe bot kun je doen :S

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 10:20

Melina schreef:
Had niet gedacht dat het een connemara zou zijn, die zijn meestal een stuk steviger gebouwd, maar indd. omdat ze nog jong is kan ze nog wel een stuk uitdijen.

Grappig dat Marjan je erbij helpt

Heb je dat paardje ook van Marjan gekocht?

Gr. Melina

Ik heb Haifa niet van marjan gekocht maar bij de fokker. Ze is gefokt voor het zwaardere type, maar dat moeten we nog maar eens zien
Ze is wel gegroeid alweer. Overbouwd nu achter

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 10:48

zooo, puma01 weet wel hoe ze moet binnenkomen hoor niet op letten, vast jaloers haha

Mooie pony, ben benieuwd of ze helemaal wit gaat worden

Uriel4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 10:50

Leuke pony , echt een mooie !

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 11:30

Aha, ach het kan nog zat hoor dat ze uitdijt. Ik rijdt nu zo'n 3 jaar op een Arabische merrie van inmiddels 7 jaar. Toen zij een jaar of 3/4 was en we begonnen met zadelmak maken, zat er nog geen spiertje aan en was ze heel erg iel. Maar kijk maar eens in mijn profiel, ze is intussen lekker stevig geworden, met een flinke body!

Wat ga je nu met Bas doen? Blijft hij wel als je op je eigen paardje kan rijden? En ik las in je profiel dat Bas jou vorige paardje de wei uit heeft gejaagd.... en dat hij verongelukt is, dat is echt verschrikkelijk joh... Gaat het nu wel goed met Bas en Haifa samen?

gr. Melina

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 09:36

Melina schreef:
Aha, ach het kan nog zat hoor dat ze uitdijt. Ik rijdt nu zo'n 3 jaar op een Arabische merrie van inmiddels 7 jaar. Toen zij een jaar of 3/4 was en we begonnen met zadelmak maken, zat er nog geen spiertje aan en was ze heel erg iel. Maar kijk maar eens in mijn profiel, ze is intussen lekker stevig geworden, met een flinke body!

Wat ga je nu met Bas doen? Blijft hij wel als je op je eigen paardje kan rijden? En ik las in je profiel dat Bas jou vorige paardje de wei uit heeft gejaagd.... en dat hij verongelukt is, dat is echt verschrikkelijk joh... Gaat het nu wel goed met Bas en Haifa samen?

gr. Melina

Ik las het ook net, wat verschrikkelijk! je vorige paard was wel net als haifa een plaatje!

ik had trouwens een foto van Haifa op t net gevonden, je had hem waarschijnlijk al, maar goed
Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 09:39

Wat een prachtpaardje!!
Ziet er goed uit hoor!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 14:01

Melina schreef:

gr. Melina

Jou arabje is idd mooi geworden:)
Bassie gaat begin sept. weer naar Marjan, helaas.
Bassie en Haifa staan niet samen in 1 wei. maar ze kunnen het wel met elkaar vinden opzich

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 14:03

Toydoll schreef:
ik
las het ook net, wat verschrikkelijk! je vorige paard was wel net als haifa een plaatje!

ik had trouwens een foto van Haifa op t net gevonden, je had hem waarschijnlijk al, maar goed
Afbeelding

Tja die dingen gebeuren wel eens. niet leuk maar niks aan te doen.

Die foto had ik idd al Stond o.a. bij de advertentie waarmee ze te koop stond op de leliaard.
Maar iig bedankt