Grappig dat Marjan je erbij helpt

Heb je dat paardje ook van Marjan gekocht?
Gr. Melina
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

En god wat was dat voor een domme aktie 01puma? Hoe bot kun je doen :S Melina schreef:Had niet gedacht dat het een connemara zou zijn, die zijn meestal een stuk steviger gebouwd, maar indd. omdat ze nog jong is kan ze nog wel een stuk uitdijen.
Grappig dat Marjan je erbij helpt
Heb je dat paardje ook van Marjan gekocht?
Gr. Melina

niet op letten, vast jaloers haha
Melina schreef:Aha, ach het kan nog zat hoor dat ze uitdijt. Ik rijdt nu zo'n 3 jaar op een Arabische merrie van inmiddels 7 jaar. Toen zij een jaar of 3/4 was en we begonnen met zadelmak maken, zat er nog geen spiertje aan en was ze heel erg iel. Maar kijk maar eens in mijn profiel, ze is intussen lekker stevig geworden, met een flinke body!
Wat ga je nu met Bas doen? Blijft hij wel als je op je eigen paardje kan rijden? En ik las in je profiel dat Bas jou vorige paardje de wei uit heeft gejaagd.... en dat hij verongelukt is, dat is echt verschrikkelijk joh... Gaat het nu wel goed met Bas en Haifa samen?
gr. Melina

Melina schreef:Aha, ach het kan nog zat hoor dat ze uitdijt. Ik rijdt nu zo'n 3 jaar op een Arabische merrie van inmiddels 7 jaar. Toen zij een jaar of 3/4 was en we begonnen met zadelmak maken, zat er nog geen spiertje aan en was ze heel erg iel. Maar kijk maar eens in mijn profiel, ze is intussen lekker stevig geworden, met een flinke body!
Wat ga je nu met Bas doen? Blijft hij wel als je op je eigen paardje kan rijden? En ik las in je profiel dat Bas jou vorige paardje de wei uit heeft gejaagd.... en dat hij verongelukt is, dat is echt verschrikkelijk joh... Gaat het nu wel goed met Bas en Haifa samen?
gr. Melina
Toydoll schreef:ik
las het ook net, wat verschrikkelijk! je vorige paard was wel net als haifa een plaatje!
ik had trouwens een foto van Haifa op t net gevonden, je had hem waarschijnlijk al, maar goed
Stond o.a. bij de advertentie waarmee ze te koop stond op de leliaard.